Gratis Blue Band RoombƐter
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Re: Gratis Blue Band RoombƐter
Heel gek ja gezien de voorwaarden:
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 04-03-2024. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt op 31-05-2024 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.
wat weer een waardeloze actie.
Scoupy blokkeert weer mijn Blue aanvraag. afgelopen week was dit ook het geval bij de Bambix. Na contact met mijn klacht met Bambix werd de aanvraag goedgekeurd.
Nu helaas wordt de Blue Band roomboter weer afgekeurd, omdat volgens hun mijn account 2023 zou zijn geblokkeerd.
Vreemde redenatie, omdat hij vorige week nog werd gebruikt bij de Bambix.
Dus wederom leugens bij dit bedrijf. Ik snap niet dat bedrijven er nog steeds voor kiezen om hun acties bij scoupy en woolsocks uit te zetten
Scoupy blokkeert weer mijn Blue aanvraag. afgelopen week was dit ook het geval bij de Bambix. Na contact met mijn klacht met Bambix werd de aanvraag goedgekeurd.
Nu helaas wordt de Blue Band roomboter weer afgekeurd, omdat volgens hun mijn account 2023 zou zijn geblokkeerd.
Vreemde redenatie, omdat hij vorige week nog werd gebruikt bij de Bambix.
Dus wederom leugens bij dit bedrijf. Ik snap niet dat bedrijven er nog steeds voor kiezen om hun acties bij scoupy en woolsocks uit te zetten
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
De actie is al wel af hoor!
Kassabonnen met latere data dan 27-03-2024 worden niet in behandeling genomen.
Dus dit is ook al onbetrouwbaar, dus als je iets koopt, is het maar afwachten of je het in kan dienen. Waardeloos heel Scoupy.