Scoupy SVJ Kalverliefde melk
- Vita
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 3 times
Scoupy SVJ Kalverliefde melk
Voor degene die het nog durft:
Scoupy speciaal voor jou:
Kalverliefde melk. Ik had twee acties, eentje voor volle melk (1 liter) en eentje voor halfvolle melk (1 liter).
100% retour, dus gratis.
Scoupy speciaal voor jou:
Kalverliefde melk. Ik had twee acties, eentje voor volle melk (1 liter) en eentje voor halfvolle melk (1 liter).
100% retour, dus gratis.
Re: Scoupy SVJ Kalverliefde melk
Alleen bij Plus.
Wat ik bijzonder vind is, dat ik al jaren lid ben van Scoupy maar nog nooit een bonnetje van Plus heb ingestuurd. Plus is zelfs niet bij mij in de buurt. Ik vraag me soms af hoe ze 'speciaal voor jou' producten selecteren. Willekeurig?
Wat ik bijzonder vind is, dat ik al jaren lid ben van Scoupy maar nog nooit een bonnetje van Plus heb ingestuurd. Plus is zelfs niet bij mij in de buurt. Ik vraag me soms af hoe ze 'speciaal voor jou' producten selecteren. Willekeurig?
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Absoluut willekeur. Hier vaak genoeg hetzelfde ervaren. Voor een gratis pak melk ga ik niet 3 kwartier rijden.
- tequilacin
Er staat bij locaties bij welke Plus de melk verkrijgbaar is, zijn maar 45 winkels en niet in alle delen van het land.
in Limburg maar op een paar plaatsen verkrijgbaar, ik geloof 6
en over het algemeen zijn dat AH-'s
2 Plus-winkels: Mook en Landgraaf.
en over het algemeen zijn dat AH-'s
2 Plus-winkels: Mook en Landgraaf.
Ik ben inmiddels naar 5 plus supermarkten geweest. Volgens de site moeten ze het in die filialen hebben, maar dat is niet zo. Er blijken leveringsproblemen te zijn. Er zijn ook filialen die het uit de handel hebben gehaald, omdat het niet verkocht werd. Jammer, had graag meegedaan met de actie