nieuw spaarprogramma van scoupy
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
nieuw spaarprogramma van scoupy
ik heb mail gekregen met de volgende inhoud
Geweldig nieuws! We zijn namelijk druk bezig geweest ons spaarprogramma te verbeteren. Na het zien van vele positieve resultaten op de pilot, mogen we het eindelijk ook voor jou beschikbaar maken.
Geen zorgen, alle huidige voordelen blijven hetzelfde. Je kunt je volle spaarkaarten nog steeds inwisselen voor boxen. Maar wat nog beter is, is dat je nieuwe beloningen kunt ontdekken met je volle spaarkaarten – we vertellen je zo snel mogelijk meer hierover.
Dit is er nieuw:
Vanaf 01-06-2024, kan je kassabonnen exclusief uploaden in ons nieuwe spaarprogramma*. Let op, wissel je volle spaarkaart in voor 01-06-2024, na deze datum verlopen ze.
Het allerbeste? Elke volle spaarkaart wordt direct beloond met €1,- in je Cashback Sock
met als verplichting
*Een gekoppelde bankrekening is vereist om deel te nemen aan het vernieuwde spaarprogramma.
mijn vraag is, heeft iemand ervaring met het koppelen van zijn bankrekening en wat gebeurt er dan precies, en wat kunnen zij door de koppeling
Geweldig nieuws! We zijn namelijk druk bezig geweest ons spaarprogramma te verbeteren. Na het zien van vele positieve resultaten op de pilot, mogen we het eindelijk ook voor jou beschikbaar maken.
Geen zorgen, alle huidige voordelen blijven hetzelfde. Je kunt je volle spaarkaarten nog steeds inwisselen voor boxen. Maar wat nog beter is, is dat je nieuwe beloningen kunt ontdekken met je volle spaarkaarten – we vertellen je zo snel mogelijk meer hierover.
Dit is er nieuw:
Vanaf 01-06-2024, kan je kassabonnen exclusief uploaden in ons nieuwe spaarprogramma*. Let op, wissel je volle spaarkaart in voor 01-06-2024, na deze datum verlopen ze.
Het allerbeste? Elke volle spaarkaart wordt direct beloond met €1,- in je Cashback Sock
met als verplichting
*Een gekoppelde bankrekening is vereist om deel te nemen aan het vernieuwde spaarprogramma.
mijn vraag is, heeft iemand ervaring met het koppelen van zijn bankrekening en wat gebeurt er dan precies, en wat kunnen zij door de koppeling
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Re: nieuw spaarprogramma van scoupy
Huh dit is er al een hele tijd met de sparen in de winkelstraat spaarkaart. Zelfs eens 10 euro gewonnen met m’n volle spaarkaart maar 1 euro heb je altijd bij 20 zegels.
Ik heb deze mail niet ontvangen waarschijnlijk omdat ik hier al lange tijd aan meedoe.
Ik heb deze mail niet ontvangen waarschijnlijk omdat ik hier al lange tijd aan meedoe.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Met het koppelen van je bankrekening geef jij ze toegang tot al je bank bij en afschrijvingen. Zij kunnen dus meekijken met wat er gebeurd op je bankrekening. Dit gebruiken ze om te kijken of je iets bij een winkel gekocht hebt die mee doet aan de spaaractie.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
dank je wel,
koppelen gaat dus niet gebeuren lijkt me dat ze dat al aan de kassabon kunnen zien die je opstuurt ,voor de rest gaat het ze wat mij betreft niet aan
Helemaal onderaan in de app. Beleggen via de scoupy app,margreetK schreef: ↑di 07 mei 2024, 19:55 ik heb mail gekregen met de volgende inhoud
Dit is er nieuw:
met als verplichting
Kom maar met cashback acties dat was toch de opzet van scoupy. Ze zijn volledig ontspoord.
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Ik pin mijn boodschappen niet, dus koppelen van mijn bankrekening ga ik ook niet doen.
Die spaarkaarten dat is van ScoupySparen toch?
Nou niet echt een interessante aanbieding, die De Dubbelop Genieten Box.
Laat ze maar verlopen die 17 kaarten.
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Dit is wel wat anders dat was er 'vroeger' altijd ja. Nu is het in ieder geval bij mij al een gehele tijd sparen in de winkelstraat met daaraan gekoppeld super cashback friday.flowereddemon schreef: ↑vr 10 mei 2024, 18:26 Ik pin mijn boodschappen niet, dus koppelen van mijn bankrekening ga ik ook niet doen.