In de app nu al te zien met ingang 13 mei:
- mentos Sour gum 50% gta
Tikkie app per 13 mei Mentos sour gum 50% GTA
Re: Tikkie app per 13 mei Mentos sour gum 50% GTA
Wat een actie ...
Ik wilde aan de actie deelnemen, maar bij Tikkie krijg ik alleen maar een 'Afgewezen'. Nu toch maar een aanvraag via de website ingediend, maar ik betwijfel dat dat zal helpen. Je krijgt immers nooit een terugkoppeling.
Ik wilde aan de actie deelnemen, maar bij Tikkie krijg ik alleen maar een 'Afgewezen'. Nu toch maar een aanvraag via de website ingediend, maar ik betwijfel dat dat zal helpen. Je krijgt immers nooit een terugkoppeling.
-
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 23 times
Je kan het wel blijven vragen, al mogen zij na zoveel uur niets zeggen en mag je het verhaal van voren af aan uitleggen voor ze nakijken. Begreep dat ze sommige mensen blijkbaar als "fraudeur" kunnen bestempelen (a la Scoupy) als ze te vaak een bon proberen in te dienen. Dat terwijl hun systeem juist vaak problemen geeft.
Iig hebben ze mijn zaak nu netjes opgelost, want vandaag had ik plotseling het bedrag voor de Mentos Sour Gum op mijn rekening.
Vind het overigens nu wel leuk dat bij de Tikkie acties staat of je ze al had gebruikt had of niet. Zo handig!
Vind het overigens nu wel leuk dat bij de Tikkie acties staat of je ze al had gebruikt had of niet. Zo handig!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Binnen een dag? Dat is wel beter, in het verleden duurde het bij mij altijd weken.