Kruidvat koffie NGGT?
Kruidvat koffie NGGT?
Ik was vanochtend bij Kruidvat en zag daar koffiebonen en pads staan, met daarnaast een bord ‘niet tevreden, geld terug’
Weet iemand hier iets meer van? In de folder zie ik daar niks over terug…
Weet iemand hier iets meer van? In de folder zie ik daar niks over terug…
Groet,
Marieke
Marieke
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: wo 15 mei 2024, 23:08
Re: Kruidvat koffie NGGT?
volgens mij hebben ze wel vaker ergens bij een bepaald product zulk bord staan,
b.v. keukenrollen of wc-papier.
Nooit aandacht aan geschonken,
want ik vind dan een reden opgeven waarom je een product niet goed vindt altijd lastig.
Moeilijk te formuleren...
b.v. keukenrollen of wc-papier.
Nooit aandacht aan geschonken,
want ik vind dan een reden opgeven waarom je een product niet goed vindt altijd lastig.
Moeilijk te formuleren...
Re: Kruidvat koffie NGGT?
Ik doe hier ook nooit aan mee. Idd lastig om dan een reden voor te geven...
Re: Kruidvat koffie NGGT?
Waarom is een reden zo moeilijk?
Bijv. als reden: "Ik vind het niet lekker smaken. " gebruiken, als je het niet goed vindt?
Bijv. als reden: "Ik vind het niet lekker smaken. " gebruiken, als je het niet goed vindt?
Re: Kruidvat koffie NGGT?
maar dan is het de vraag of ze dat antwoord als voldoende reden accepteren:
ik vind hem niet lekker......
en of je daarmee het geld terug krijgt...
ik vind hem niet lekker......
en of je daarmee het geld terug krijgt...
Re: Kruidvat koffie NGGT?
hoe werkt deze actie bij Kruidvat eigenlijk?
moet je het aangebroken product + kassabon terugbrengen naar de winkel
en krijg je dan geld terug
of
moet je online een formulier invullen en krijgt dan het geld terug?
moet je het aangebroken product + kassabon terugbrengen naar de winkel
en krijg je dan geld terug
of
moet je online een formulier invullen en krijgt dan het geld terug?
-
- Berichten: 1482
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Re: Kruidvat koffie NGGT?
Precies dat ja...
Is je antwoord dus nee dan zou ik zeggen meld het bij de klantenservice.
Ik besteed hier ook nooit aandacht aan en als je zelf ergens (eerlijk) super ontevreden over bent meldt het dan bij het bedrijf.