scoupy spaarkaarten/bankrekening koppelen

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
flowereddemon
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

scoupy spaarkaarten/bankrekening koppelen

Bericht door flowereddemon »

Ik heb een vraag bij Scoupy weggelegd over dat nieuwe systeem van spaarkaarten.

Zonder gekoppelde bankrekening kun je alleen sparen voor cashback van boodschappendeals,
niet voor spins en stempels sparen voor in de winkelstraat.

Ik zou niet weten waarom ik mijn bankrekening moet koppelen, ik betaal mijn boodschappen contant.
Dus ook al zou ik hem wel koppelen, ik vermoed dat ik dan geen spins of stempels krijg, daar gaan ze niet op in
(ik gaf aan, met contant te betalen).

Dit ter info, verkeerd bericht? Dan mag het worden verwijderd (ik kan zelf geen berichten verwijderen toch?)
zagbee

Re: scoupy spaarkaarten/bankrekening koppelen

Bericht door zagbee »

Klopt, je moet dan alles pinnen en ze checken al je af- en bijschrijvingen. Niet doen dus.
Jacky's
Has thanked: 12 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Jacky's »

zagbee schreef: ma 03 jun 2024, 10:19 Klopt, je moet dan alles pinnen en ze checken al je af- en bijschrijvingen. Niet doen dus.
.
I.d.d. niet doen. Die data vergaren ze maar op een andere manier, bij ons dus niet.
Pech voor scoupy als je een bon in diendt met daar alleen het actieproduct erop. Hierop dus geen info over wat je anders koopt, spaarsystemen etc.
Famke
Has thanked: 21 times
Been thanked: 23 times

Bericht door Famke »

Zij (KortingisLeuk -> Scoupy -> Sanoma -> Woolsocks) doen mij denken aan Rupsje Nooitgenoeg in hun gedrag naar data. Zij beknibbelen steeds meer op alles inclusief functionaliteit en deals in de hoop dat je overstag gaat. Ik reken altijd ook enkel het actieproduct af en inzage in mijn bankgegevens kunnen zij vergeten want dat gaat niemand wat aan.
Jacky's
Has thanked: 12 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Jacky's »

flowereddemon schreef: ma 03 jun 2024, 09:02 Ik heb een vraag bij Scoupy weggelegd over dat nieuwe systeem van spaarkaarten.

Zonder gekoppelde bankrekening kun je alleen sparen voor cashback van boodschappendeals,

Ik zou niet weten waarom ik mijn bankrekening moet koppelen, ik betaal mijn boodschappen contant.
Dus ook al zou ik hem wel koppelen, ik vermoed dat ik dan geen spins of stempels krijg, daar gaan ze niet op in

Dit ter info, verkeerd bericht? Dan mag het worden verwijderd (ik kan zelf geen berichten verwijderen toch?)
Je kunt je bericht verwijderen als er nog niet is op gereageerd. Daarna kun je het altijd wijzigen. Maar hè jouw vragen zijn legitiem/logisch. Dus hiervoor is het absoluut geen noodzaak.
flowereddemon

Jacky's schreef: ma 03 jun 2024, 11:56
flowereddemon schreef: ma 03 jun 2024, 09:02 Ik heb een vraag bij Scoupy weggelegd over dat nieuwe systeem van spaarkaarten.

Je kunt je bericht verwijderen als er nog niet is op gereageerd. Daarna kun je het altijd wijzigen. Maar hè jouw vragen zijn legitiem/logisch. Dus hiervoor is het absoluut geen noodzaak.
Weer wat geleerd. Dank je
Laatst gewijzigd door flowereddemon op ma 03 jun 2024, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
flowereddemon

zagbee schreef: ma 03 jun 2024, 10:19 Klopt, je moet dan alles pinnen en ze checken al je af- en bijschrijvingen. Niet doen dus.
Daar had ik dus geen zin in, dat zo'n firma alles kan inzien.
Plaats reactie