Tikkie Head & Shoulders
Re: Tikkie Head & Shoulders
Helemaal mee eens.
Vervelend als je het dan al gekocht heb, maar gewoon terugbrengen naar de winkel...
Vervelend als je het dan al gekocht heb, maar gewoon terugbrengen naar de winkel...
Helemaal mee eens.Annett schreef: ↑di 11 jun 2024, 22:38 Op het schap in de winkel was vandaag een QR code ( folder ging pas vandaag in, maar actie was al vanaf gisteren) en die moest je blijkbaar vandaag ter plekke scannen, dan kwam de actie in je tikkie te staan, maar inmiddels is het ook daar weer verlopen.
Heel stom opgezet, nergens staat op=op, wel dat ze de voorwaarden kunnen aanpassen...
Ik vind het zo stom, ze weten toch dat influencers en gratis sites met de acties aan de haal gaan en dat dan binnen korte tijd veel aanvragen komen...maar toch gaat het geregeld mis. Ze hebben bij Tikkie heel vaak een looptijd van één of twee weken, maar zijn binnen no time niet meer beschikbaar. Je kunt nergens aan zien, of je nog op tijd bent of niet, als je naar de kassa loopt. En deze keer hebben ze de actie gisteren gewoon uit het overzicht gehaald ergens in de late middag en waarschijnlijk alleen via de QR code toegankelijk gemaakt in de loop van vandaag. Ik zag bij Pepper in de commentaren dat meer mensen dezelfde problemen hadden.
Niet betrouwbaar en eigenlijk geen goede reclame....
Vervelend als je het dan al gekocht heb, maar gewoon terugbrengen naar de winkel..
Ik heb gekocht maar staat op product is niet juist klopt niet . Wie heeft een zelft melding gehad?
Bij mij doet ie het ook niet. Staat Headáy & Shoulders op de bon.. Heb het maar via de website ingediend.
Via de website is ook een formulier, maar er is helemaal geen garantie dat het in behandeling wordt genommen, er is ook geen communicatie mogelijk. Je komt bij het formulier op de website van tikkie:
https://www.tikkie.me/cashbacks-kassabon-indienen
Maar echt....dat kun je toch haast niet geloven...wij hadden gisteren nog whatsapp contact mit tikkie, daar krijg je een hele rits automatische antwoorden, tot dan een "echt" medewerker schreef: je moet de qr code in de winkel scannen...dat had die vriend gisteren middag al gedaan, maar hij kreeg de melding dat de actie was afgelopen...'s avonds na een bepaald tijdstip antwoorden ze niet meer en lezen ze de berichtjes ook niet meer, vanochtend dus opnieuw via WhatsApp een vraag ingestuurd en een andere tikkie medewerker gaaf aan dat de actie was afgelopen en ook niet meer in de winkel gescanned kon worden, alleen terugbrengen was nog een optie om het geld terug te krijgen....in de winkel was vanochtend geen qr code meer aan het schap te bekennen en de caissière leek op de hoogte dat de actie was afgelopen en nu staat het gewoon weer open in de app...ze weten daar echt niet wat ze doen.
https://www.tikkie.me/cashbacks-kassabon-indienen
Maar echt....dat kun je toch haast niet geloven...wij hadden gisteren nog whatsapp contact mit tikkie, daar krijg je een hele rits automatische antwoorden, tot dan een "echt" medewerker schreef: je moet de qr code in de winkel scannen...dat had die vriend gisteren middag al gedaan, maar hij kreeg de melding dat de actie was afgelopen...'s avonds na een bepaald tijdstip antwoorden ze niet meer en lezen ze de berichtjes ook niet meer, vanochtend dus opnieuw via WhatsApp een vraag ingestuurd en een andere tikkie medewerker gaaf aan dat de actie was afgelopen en ook niet meer in de winkel gescanned kon worden, alleen terugbrengen was nog een optie om het geld terug te krijgen....in de winkel was vanochtend geen qr code meer aan het schap te bekennen en de caissière leek op de hoogte dat de actie was afgelopen en nu staat het gewoon weer open in de app...ze weten daar echt niet wat ze doen.
-
Het lijkt of ze een maximaal aantal per dag accepteren. Het lukte bij mij via deze link
https://tikkie.me/campaign-receipt/head ... lor=153997
Ik hoop voor jullie ook.
Succes!
https://tikkie.me/campaign-receipt/head ... lor=153997
Ik hoop voor jullie ook.
Succes!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ja ik had de grapefruit variant. Omgeruild voor de groene in die serie. Die doet het wel.
Vanmiddag gekocht bij kruidvat,meteen gelukt (6,99) stond nog in de app.
Ook de swiffer gekocht, maar later in de middag pas thuis gekomen, en toen was het Ah jammer, deze deal is verlopen....
Dus die gaat weer terug!
Ook de swiffer gekocht, maar later in de middag pas thuis gekomen, en toen was het Ah jammer, deze deal is verlopen....
Dus die gaat weer terug!