Tikkie Always discreet en daily/ultra gratis wederom
-
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 23 times
Tikkie Always discreet en daily/ultra gratis wederom
In de app staan bij mij weer Always Discreet en daily/ultra open ook al heb ik eerder meegedaan.
- je kan aan beide meedoen en ingangsdatum 17 juni al geven actievoorwaarden andere startdatum nog aan.
- Tip: te combineren met de svj van Scoupy als je die (nog) hebt voor zelfde product.
- je kan aan beide meedoen en ingangsdatum 17 juni al geven actievoorwaarden andere startdatum nog aan.
- Tip: te combineren met de svj van Scoupy als je die (nog) hebt voor zelfde product.
Re: Tikkie Always discreet en daily/ultra gratis wederom
Waar heb jij de nieuwe ingangsdatum dan vandaan? Heb je een linkje?Famke schreef: ↑ma 17 jun 2024, 01:59 In de app staan bij mij weer Always Discreet en daily/ultra open ook al heb ik eerder meegedaan.
Luus schreef: ↑ma 17 jun 2024, 10:37Het kan ook een foutje zijn van Tikkie...Famke schreef: ↑ma 17 jun 2024, 01:59 In de app staan bij mij weer Always Discreet en daily/ultra open ook al heb ik eerder meegedaan.
Nu wel! Inderdaad SVJ. Er staat nu bij "Meer weten": " Deze deal is geldig vanaf 17 juni tot 29 september"
We hebben onderhand al een winkeltje aan Always.
- Vita
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 5 times
Hier afgekeurd en ik kan gelijk niet meer meedoen. Terwijl er echt staat vanaf 24 juni (vorige keer heb ik ook meegedaan). Morgen maar terugbrengen.