Treetz acties (2024)
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Treetz acties (2024)
Heb je wel de goede muesli, je moet de geroosterde muesli hebben, bij Aldi zit in de doos ook een andere soort die er heel veel op lijkt.
Had ze via Facebook privé bericht gestuurd en toen hebben ze mij om een foto gevraagd van de streepjes code en hebben ze de code aangepast. Sindsdien doet hij het gewoon.
Had ze via Facebook privé bericht gestuurd en toen hebben ze mij om een foto gevraagd van de streepjes code en hebben ze de code aangepast. Sindsdien doet hij het gewoon.
- Zeeuwsmeisje
Er zijn twee varianten van de geroosterde muesli: eentje met chocolade & amandelen (donker gekleurde zak) en eentje met zaden en pitten (lichtgekleurde zak). Je moet de chocolade variant, die ook in de app afgebeeld staat, hebben!Chrisje9999 schreef: ↑wo 25 sep 2024, 22:12 Heb je wel de goede muesli, je moet de geroosterde muesli hebben, bij Aldi zit in de doos ook een andere soort die er heel veel op lijkt.
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 7 times
Ja die met chocolade en amandelen heb ik, in plastic zak 325 gr. merk is Golden Bridge. pakt gewoon de streepjescode niet.
Had de codes van het schap overgenomen, maar die doen het ook niet, heel raar. Probeer het ook steeds weer, maar helaas.
Bedankt voor de reacties.
Had de codes van het schap overgenomen, maar die doen het ook niet, heel raar. Probeer het ook steeds weer, maar helaas.
Groene curry
Wie heb de streepjes code van de Conimex Groene curry
Hij pakt hem niet .
Wie heb de streepjes code van de Conimex Groene curry
Hij pakt hem niet .
-
- Been thanked: 1 time
Heb je wel de juiste, gisteren zonder problemen kunnen scannen
8720182602213
-
- Been thanked: 2 times
Staat er links boven ook met grote letter GEROOSTERDE MUESLI op het pak?
Buijsje schreef: ↑do 26 sep 2024, 11:44 Ja die met chocolade en amandelen heb ik, in plastic zak 325 gr. merk is Golden Bridge. pakt gewoon de streepjescode niet.