Treetz acties (2024)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Buijsje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 7 times

Re: Treetz acties (2024)

Bericht door Buijsje »

ja ook geroosterde muesli.
ik heb echt de goede verpakking, al tig keren gekeken.
pctje

Bericht door pctje »

Probeer 4065019147548 eens. Die stond er bij mij op en pakt hem
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Ik heb ook problemen met de app. 100% goeie Hellmans truffel saus en hij zegt telkens dat de code niet goed is.

Mijn dochter heeft ook problemen met de app die krijgt bij indienen van haar aankoop die al gereserveerd stonden de melding maximum aantal bereikt maar ze wil gewoon deelnemen en de code scannen en dat is nog maar bij het eerste artikel.

Meer problemen met de app waardoor ze niet kunnen indienen?
Moesje
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Moesje »

Miranda schreef: do 26 sep 2024, 18:20 Ik heb ook problemen met de app. 100% goeie Hellmans truffel saus en hij zegt telkens dat de code niet goed is.

Mijn dochter heeft ook problemen met de app die krijgt bij indienen van haar aankoop die al gereserveerd stonden de melding maximum aantal bereikt maar ze wil gewoon deelnemen en de code scannen en dat is nog maar bij het eerste artikel.

Ook problemen wanneer je de streepjescode handmatig indiend?
Buijsje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Buijsje »

pctje schreef: do 26 sep 2024, 17:23 Probeer 4065019147548 eens. Die stond er bij mij op en pakt hem
Super bedankt voor de code, nu is het gelukt.
Miranda

Bericht door Miranda »

Moesje schreef: do 26 sep 2024, 18:30
Miranda schreef: do 26 sep 2024, 18:20 Ik heb ook problemen met de app. 100% goeie Hellmans truffel saus en hij zegt telkens dat de code niet goed is.

Nu lukt het wel ja vreemd maar heel erg bedankt voor de tip.

Andere vraag…

Kunnen jullie ook maar 5 dingen indienen? Zo gauw je dingen hebt afgerond kun je wel weer nieuwe reserveren blijkbaar maar nog altijd niet indienen dan zegt hij toch weer sorry u kun voorlopig niet meer deelnemen. Raar als je wel kan reserveren denk ik dan. Of doe ik weer iets verkeerd?
Moesje
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Moesje »

Miranda schreef: do 26 sep 2024, 21:08
Moesje schreef: do 26 sep 2024, 18:30

Nu lukt het wel ja vreemd maar heel erg bedankt voor de tip.

Andere vraag…

Kunnen jullie ook maar 5 dingen indienen? Zo gauw je dingen hebt afgerond kun je wel weer nieuwe reserveren blijkbaar maar nog altijd niet indienen dan zegt hij toch weer sorry u kun voorlopig niet meer deelnemen. Raar als je wel kan reserveren denk ik dan. Of doe ik weer iets verkeerd?
Handmatig invoeren werkte bij mij vandaag ook beter dan het scannen ;)
Je mag maar 5 dingen per week kopen.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Uit de app:

Aan hoeveel campagnes kan ik deelnemen?

Het aantal deelnames aan verschillende campagnes is beperkt tot 5 per persoon per week. Let op: per persoon is slechts 1 deelname per campagne toegestaan.
Miranda

Bericht door Miranda »

Famke schreef: do 26 sep 2024, 21:30 Uit de app:

Aan hoeveel campagnes kan ik deelnemen?

Het aantal deelnames aan verschillende campagnes is beperkt tot 5 per persoon per week. Let op: per persoon is slechts 1 deelname per campagne toegestaan.
Weten jullie hoe ze die week zien. Gaat maandag een nieuwe week in of pas een week nadat jij het eerste of vijfde product hebt ingediend? Je ziet nog nooit de kans gehad 5 dingen te kiezen haha. Nu waren er toevallig wel 5 die ik normaal ook wel koop dus dan is 50% toch ook mooi meegenomen.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Maandag, al hebben ze soms wel vreemd gedaan doordat ze pas laat goedkeurden in het verleden, maar nu zijn ze vrij snel.
Plaats reactie