Mooi.....
Haribo - Halloween box ( gratis)
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Haribo - Halloween box ( gratis)
Vandaag was ik 5 voor 9 online op de website toen was hij netjes de tijd aan het aftellen tot je weer kon aanvragen dus van 5 tot 0 minuten gewacht maar toen het zo ver was was alles ook gelijk weer op kreeg ik in beeld?
Ik had hetzelfde als Miranda. Na het aftellen, gelijk weer dat ik 23 uur, 59 minuten en 59 sec weer kan bestellen.
Morgen ben ik om 9 uur niet bij mijn laptop, maar onderweg. Jammer, leek me een leuke box voor mijn vrijwilligerswerk.
Morgen ben ik om 9 uur niet bij mijn laptop, maar onderweg. Jammer, leek me een leuke box voor mijn vrijwilligerswerk.
ik had er gisteren eentje aangevraagd voor mijzelf
en dat was gelukt
en vandaag wilde ik het aanvragen voor mijn zus, die er ook graag eentje wilde,
maar inderdaad
invullen lukte wel, maar verzenden niet.
wel een kwartier gewacht en geregeld op "verzenden" gedrukt, maar werd niet verzonden.
en dat was gelukt
en vandaag wilde ik het aanvragen voor mijn zus, die er ook graag eentje wilde,
maar inderdaad
invullen lukte wel, maar verzenden niet.
wel een kwartier gewacht en geregeld op "verzenden" gedrukt, maar werd niet verzonden.
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 3 times
Vanmorgen om 9 uur aangevraagd
Ik ben benieuwd of het gelukt is.
Ik heb meerdere keren op verzenden geklikt maar hij ging niet verder
Hopelijk krijg ik nog een mail
Ik ben benieuwd of het gelukt is.
Ik heb meerdere keren op verzenden geklikt maar hij ging niet verder
Hopelijk krijg ik nog een mail
Net kwam GLS met het pakket, er zitten ook nog 20 kleine boodschappentasjes in en maar één zakje snoep met 10 uitdeelzakjes ( inflatie heeft ook daar toegeslagen op de foto zitten er 15 zakjes in de verpakking ). Het is een pakket om een Halloween tocht in de buurt te organiseren. Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden. Ik ging voor de snoep en nu zit ik met de troep . Nu ja het is leuk bedacht, maar ik heb waarschijnlijk te snel gelezen. Ik had het via een advertentie op Facebook.
Laatst gewijzigd door Annett op do 10 okt 2024, 09:20, 3 keer totaal gewijzigd.