Scoupy Fuze tea 1.25l
Re: Scoupy Fuze tea 1.25l
Hoi hoi
@ Buijsje bedankt voor het plaatsen
Niet helemaal duidelijk is waar je het product moet kopen .
In voowaarden staat : Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht bij een Kruidvat-winkel in Nederland.
Maar onder kopje waar kan ik dit product kopen staat geen Kruidvat. Maar wel 8 supermarkten.
@ Buijsje bedankt voor het plaatsen
Niet helemaal duidelijk is waar je het product moet kopen .
In voowaarden staat : Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht bij een Kruidvat-winkel in Nederland.
Maar onder kopje waar kan ik dit product kopen staat geen Kruidvat. Maar wel 8 supermarkten.
Ja, inderdaad.... Het lijkt mij dat de supermarkten bedoeld worden, grootste kans dat die dit product verkopen!
Ik heb het scoupy gevraagd en kreeg dit antwoord:
Bedankt voor het contact opnemen met Scoupy CS.
Het is beschikbaar in 8 winkels die zijn weergegeven, bedankt voor uw feedback.
Mocht je misschien nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Ons klantenserviceteam is maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 beschikbaar!
Met vriendelijke groeten,
Oliver van Scoupy CS
Voor de duidelijkheid, mijn vraag aan Scoupy was of de actie bij de weergegeven supermarkten of Kruidvat moest worden gekocht. Het is dus bij de supermarkten
Bedankt voor het contact opnemen met Scoupy CS.
Het is beschikbaar in 8 winkels die zijn weergegeven, bedankt voor uw feedback.
Mocht je misschien nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Ons klantenserviceteam is maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 beschikbaar!
Met vriendelijke groeten,
Oliver van Scoupy CS
Voor de duidelijkheid, mijn vraag aan Scoupy was of de actie bij de weergegeven supermarkten of Kruidvat moest worden gekocht. Het is dus bij de supermarkten
hoi hoi
@SWNL bedankt voor het uitzoeken.
Vanochtend gekocht bij AH en is goedgekeurd. Ook met chat back actie meegedaan.
Goed weekend
@SWNL bedankt voor het uitzoeken.
Vanochtend gekocht bij AH en is goedgekeurd. Ook met chat back actie meegedaan.
Goed weekend
ik had de bon gisteravond ingediend en nog geen goedkeuring,
wel ontvangstbevestiging.
wel ontvangstbevestiging.