Volgens mij maak je een denkfout; je afwasmiddel is niet gratis, je betaalt hier gewoon voor en als dank krijg je een cadeaubon. Soortgelijke actie als Kruidvat regelmatig heeft (koop x-aantal A-merken en krijg gratis product (bv doos waspods) erbij) met het verschil dat bij Kruidvat je gratis product vaststaat en je dit bij AH dmv een cadeaukaart zelf mag kiezen.petra11 schreef: ↑vr 01 nov 2024, 07:06 Leuk!.
Ik was er al een tijd op aan het wachten. Is lang niet meer geweest.
Helaas dat Dreft niet meer mee doet.
Telkens via deze actie gratis gehad en ondertussen al een keer of 3 een nieuwe fles Dreft moeten kopen, omdat de actie op zich liet wachten.
aanvulling:
nu actievoorwaarden gelezen en zie dat Dreft wasmiddel niet meedoet, wel Dreft afwas, dus blij mee.
Dreft afwas heb ik graag!.
Hoe je het ook wendt of keert, je hebt voor je afwasmiddel € 5,- betaald (neem aan dat je de goedkoopste variant gekozen hebt) zelfs al zou je met die kaart ook weer Dreft "kopen"
Daarnaast heb je zelf al voor een deel aan je kaart bijgedragen tov bv 'n 1+1 gratis actie.
Nu kost 1 fles € 1,66, bij de 1+1 gratis actie is dat € 1,25 wat neerkomt op € 1,23 extra afrekenen voor cadeaukaart twv € 5,-
Rekenvoorbeeld obv AH prijzen en aanbiedingen, er zijn vast en zeker nog scherpere aanbiedingen te vinden.
Ben je blij met deze actie moet je zeker mee blijven doen, maar gratis zijn je AH aankopen in elk geval niet.