Klikkie schreef: ↑do 14 nov 2024, 17:02
Er zijn inderdaad flink wat acties in mijn portemonnee. Maar helaas, helaas, er zijn ook een aantal acties verdwenen precies zoals iemand anders op dit forum ook al zei. Ik mis Plus verspakket, Hema Gummies, Etos mascara, Aldi serum, Action mascara, Action shampoo curls, Action Figenzi geurtje en Aldi brood. Deze staan niet in mijn portemonnee, maar ook niet in goed te keuren....
Bij mij staan de ontbrekende acties niet onder het kopje afgelopen, maar wel in mijn portemonnee. En dat laatste vind ik dat toch het belangrijkste..
Aangezien ze er vandaag waarschijnlijk honderden goedkeuringen hebben uitgegooid. Is er bij iemand nog iets afgekeurd? Of zou het keuren een wassen neus zijn?
Klikkie schreef: ↑do 14 nov 2024, 17:02
Er zijn inderdaad flink wat acties in mijn portemonnee. Maar helaas, helaas, er zijn ook een aantal acties verdwenen precies zoals iemand anders op dit forum ook al zei. Ik mis Plus verspakket, Hema Gummies, Etos mascara, Aldi serum, Action mascara, Action shampoo curls, Action Figenzi geurtje en Aldi brood. Deze staan niet in mijn portemonnee, maar ook niet in goed te keuren....
Bij mij staan de ontbrekende acties niet onder het kopje afgelopen, maar wel in mijn portemonnee. En dat laatste vind ik dat toch het belangrijkste..
Ik dacht eerst ook dat ik ze nog steeds kwijt was. Maar ze staan nu alleen in mijn portemonnee.
B2B schreef: ↑do 14 nov 2024, 18:23
Keuren ze ooit wel is iets af?
Ik ben wel een keer vergeten de enquête in te vullen.
En dat krijg je idd niet betaald
Ik heb laatst wel een afkeuring gehad omdat de bon niet helemaal erop stond kon ik net als bij scoupy opnieuw indienen daarna was het goed
B2B schreef: ↑do 14 nov 2024, 18:23
Keuren ze ooit wel is iets af?
Ik ben wel een keer vergeten de enquête in te vullen.
En dat krijg je idd niet betaald
Ik had een keer per ongeluk de verkeerde bon bij de verkeerde campagne ingestuurd en dat ging ook gewoon goed. Misschien dat ze zeer beperkte steekproeven doen, maar waarschijnlijk hebben ze niet eens de middelen om het allemaal automatisch of handmatig na te gaan?