Dat staat nergens , ja alleen 1 , 2 of 4 euro. Ik had 4 euro.Raven schreef: ↑do 16 jan 2025, 15:00Hoeveel cashback krijg je?
Win/Cashback Lays Multipacks
Re: Win/Cashback Lays Multipacks
Ok, dus het is echt een gok wat je krijgt.
dat is leuk: 4,00 terug op een bedrag van 5,49
1,00 op een bedrag van 7,99 is dan niet zo leuk....,
een gok dus
1,00 op een bedrag van 7,99 is dan niet zo leuk....,
een gok dus
-
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 17 times
Vraagje. Zit in de box een code die je moet invullen tijdens het terugvragen?Madelon schreef: ↑do 16 jan 2025, 14:21Vanmorgen de classic box gekocht van 5,49. Ingediend en goedgekeurd. Vraag me af of je alle 3 de soorten boxen mag indienen. Is me niet duidelijk. Het 0800 nummer gebeld .ik heb na 30 minuten opgehangen.
En ik las kopen bij AH?
Er staat bij Ah. Niet kopen bij Ah vlgs mij. Vind t beetje vaaggreetje11 schreef: ↑do 16 jan 2025, 18:30Vraagje. Zit in de box een code die je moet invullen tijdens het terugvragen?
En ik las kopen bij AH?
Maar mijn Ah had hem dus heb hem gekocht met de gedachte: we gaan het zien.
Er zit inderdaad een kaart in, kraskaart, dan zie je de code. Hij was snel goedgekeurd.
Inmiddels ook mijn 2e zak cashback goedgekeurd.
-
07.01.2025
-
30.04.2025
Unbox 't feestje!
Met de Chips Multibox ben je altijd goed voorbereid op iedere gelegenheid. Wie er ook voor de deur staan, met Lay’s, Doritos en Cheetos in de multibox heeft ieder zijn favoriet. Koop nu de Classic Mix (12 stuks), de Fun Mix (15 stuks) of de Mega box (20 stuks) bij Albert Heijn en maak kans op een waardebon t.w.v. € 100 euro bij aankoop van een actieverpakking!
DOE MEE
Deel via
ACTIE
PRIJS
FAQs
ACTIEVOORWAARDEN
Hoe kan ik meedoen?
Actie loopt van 07-01-2025 / 30-04-2025. Aankoop van actieverpakking en tonen van de kassabon verplicht. 18j.+. Alleen NL.
Staat in de voorwaarden Albert Heyn
-
30.04.2025
Unbox 't feestje!
Met de Chips Multibox ben je altijd goed voorbereid op iedere gelegenheid. Wie er ook voor de deur staan, met Lay’s, Doritos en Cheetos in de multibox heeft ieder zijn favoriet. Koop nu de Classic Mix (12 stuks), de Fun Mix (15 stuks) of de Mega box (20 stuks) bij Albert Heijn en maak kans op een waardebon t.w.v. € 100 euro bij aankoop van een actieverpakking!
DOE MEE
Deel via
ACTIE
PRIJS
FAQs
ACTIEVOORWAARDEN
Hoe kan ik meedoen?
Actie loopt van 07-01-2025 / 30-04-2025. Aankoop van actieverpakking en tonen van de kassabon verplicht. 18j.+. Alleen NL.
@ Greetje. Ik zag in t eerste stuk staan bij AH en heb de voorwaarden niet gelezen. Vandaar mijn reactie en ik moest toch naar AH en heb ze gekocht met de gedachte ik probeer het en zie wel wat er gebeurt.greetje11 schreef: ↑do 16 jan 2025, 20:32 07.01.2025
-
30.04.2025
Unbox 't feestje!
DOE MEE
Deel via
ACTIE
PRIJS
FAQs
ACTIEVOORWAARDEN
Hoe kan ik meedoen?
-
@Madelon. Staat er op de zak of het een actieverpakking is.
Hier lag het vak nl helemaal vol 3 soorten.
Maar stond nergens iets op.
Dus maar even gewacht met kopen
Hier lag het vak nl helemaal vol 3 soorten.
Maar stond nergens iets op.
Dus maar even gewacht met kopen
de actieverpakkingen zijn dozen
en volgens mij zijn de oude verpakkingen: zakken.
dan is het verschil duidelijk te zien.
en op die dozen staat inderdaad iets op van: win
Ik had op een doos funmix van 15 zakjes voor 6,49 maar 1,00 terug.
helaas.
en wat een gedoe met invullen om de juiste plaats van de AH vestiging te vinden....
dat had gemakkelijker moeten zijn.
ik kreeg het er warm van. Het lukt me maar niet om het in te vullen..... en later kwam ik er achter hoe je door een hele lange lijst moest scrollen om bij de juiste vestiging te komen. maar hij stond er gelukkig wel tussen.
en volgens mij zijn de oude verpakkingen: zakken.
dan is het verschil duidelijk te zien.
en op die dozen staat inderdaad iets op van: win
Ik had op een doos funmix van 15 zakjes voor 6,49 maar 1,00 terug.
helaas.
en wat een gedoe met invullen om de juiste plaats van de AH vestiging te vinden....
dat had gemakkelijker moeten zijn.
ik kreeg het er warm van. Het lukt me maar niet om het in te vullen..... en later kwam ik er achter hoe je door een hele lange lijst moest scrollen om bij de juiste vestiging te komen. maar hij stond er gelukkig wel tussen.