B2B schreef: ↑vr 17 jan 2025, 13:37
Er staat wel ergens dat je maar 1 prijs kan winnen.
En ze vinden de cashback ook een prijs.
Vond het al raar dat je ongelimiteerd mee mocht blijven doen
Maar aangezien andere wel de 2de en 3de goedgekeurd kregen dacht ik ga ook maar is beginnen
Morgen dan maar niet zak 2 halen
Maar waarom dan deze tekst in de FAQ? Als je maar een keer kunt meedoen aan de cashback?
Je kunt meerdere keren deelnemen tijdens de actieperiode, maar maximaal 1 keer per dag. Je kunt maximaal 1 keer winnen.
emma1980 schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:55
Vandaag een mail gekregen van Hashting dat mijn cashback is goedgekeurd, ik krijg het volledige bedrag (2,19 euro) binnen dertig dagen terug.
Vandaag op mijn rekening ontvangen, de omschrijving luidt: Doritos cashback.
Nog meer mensen die het geld al op rekening hebben. Zou 30 dagen zijn ?
Op de pagina waarop staat dat je cashback hebt gewonnen, na het stemmen, staat ook de tekst "cashback bij elke zak". Dus ik vind dit heel verwarrend allemaal, dat was het trouwens al bij de aanvang van de actie
B2B schreef: ↑vr 17 jan 2025, 13:37
Er staat wel ergens dat je maar 1 prijs kan winnen.
En ze vinden de cashback ook een prijs.
Vond het al raar dat je ongelimiteerd mee mocht blijven doen
Maar aangezien andere wel de 2de en 3de goedgekeurd kregen dacht ik ga ook maar is beginnen
Morgen dan maar niet zak 2 halen
Maar waarom dan deze tekst in de FAQ? Als je maar een keer kunt meedoen aan de cashback?
Je kunt meerdere keren deelnemen tijdens de actieperiode, maar maximaal 1 keer per dag. Je kunt maximaal 1 keer winnen.
Mag je misschien maar 1x met dezelfde smaak meedoen. Ik heb met 2 verschillende smaken meegedaan wel op dezelfde dag gekocht maar op 2 verschillende dagen ingediend. Alle 2 goedgekeurd.
ik vind de hele actie ondertussen wel erg misleidend.
Ik had in het weekend ook nog eens gemaild naar Lays
met een duidelijke vraag hoe vaak ik geld kan terugvragen
en daar werd op geantwoord, zoals ook in de tekst staat op de site:
u ontvangt direct een cashback na aankoop van een actieverpakking (maximaal 1x per dag)
enz. enz. zelfde tekst dus als op de site.
Ik vind het zeer vervelend dat ze in die mail niet hebben gezet: 1x cashback aanvragen, of 2x of 3x.
Daar ben ik nu toch wel boos om, als ik bovenstaande berichten lees.
Ik heb wel 3x een goedkeuring gekregen van mijn 3 inzendingen
maar ik wist niet dat ik bij een 4e keer een afwijzing zou krijgen.
Geef dat antwoord dan in een mail.
en zet dat om misverstanden en ergernis te voorkomen op je actie-site.
Ik had een zak bij ah gekocht van het weekend en goedkeuring gisteren een andere zak bij ah en ingediend maar ontvang nu mooi dit:
Het spijt ons jouw te moeten melden dat jouw aanvraag tot terugbetaling werd geweigerd.
Datum aanvraag = 16/01/2025
Bedrag = 0.00 EUR
Reden(en) van weigering:
Wij hebben al een terugbetalingsaanvraag ontvangen op dit bankrekeningnummer.
Deze weigering is definitief en je kan geen nieuwe aanvraag indienen.
NB: Dit was dus nog maar mijn tweede inzending. Het klinkt heel logisch dat je niet dagelijks oneindig mag meedoen. Maar geef dan aan elke smaak 1x. Maar ik had zelfs 2 verschillende smaken dus ook dat is het niet. Max 1 keer blijkbaar....?
Ik denk dat ze tot inkeer gekomen zijn. En dat er mensen vanaf start elke dag 1 aanvraag hebben ingediend.
Dat ze een beetje onderschat hebben hoeveel mensen dat zouden doen.
Bedankt voor je mail.
Onze excuses voor het ongemak, u heeft natuurlijk recht op deze cashback.
We hebben je aanvraag ondertussen aanvaard.
Er is een bevestiging naar je mail verstuurd.