Ik had een box van 5,49 en kreeg 4 euro.mama2016 schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:18Hoeveel cashback kreeg je voor de box?Madelon schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:47Zagbee, dank voor je antwoord.
Dus je kan toch 1 x per dag meedoen ik zit nu op 3. Ga ik het nog 1 of 2 keer proberen. Fijn met een paar verjaardagen in februari. Ben benieuwd wanneer ze op zijn en of we vooraf signalen krijgen .
Mijn box van de andere Lays actie is gisteren uitbetaald. Stond gepland voor 25 maart 2025.
Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Das een mooi bedragMadelon schreef: ↑do 23 jan 2025, 09:05Ik had een box van 5,49 en kreeg 4 euro.mama2016 schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:18Hoeveel cashback kreeg je voor de box?Madelon schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:47
Zagbee, dank voor je antwoord.
Dus je kan toch 1 x per dag meedoen ik zit nu op 3. Ga ik het nog 1 of 2 keer proberen. Fijn met een paar verjaardagen in februari. Ben benieuwd wanneer ze op zijn en of we vooraf signalen krijgen .
Mijn box van de andere Lays actie is gisteren uitbetaald. Stond gepland voor 25 maart 2025.
mama2016 (en anderen):
4,00 terug is een leuk bedrag...
maar let op:
ik kreeg op een doos funmix van 6,49 maar 1,00 terug. Dan valt het tegen.
4,00 terug is een leuk bedrag...
maar let op:
ik kreeg op een doos funmix van 6,49 maar 1,00 terug. Dan valt het tegen.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Ik kreeg deze reactie op de vraag hoe vaak je mee mag doen
Deze medewerker zegt dat je 1 keer mee mag doen voor elke smaak.
Hartelijk dank voor uw contact over onze Lay's Only One Flavour Can Stay Promotion.
Graag informeren wij u als volgt.
U kunt per smaak 1 x deelnemen tijdens de actieperiode, maar maximaal 1 keer per dag. U kunt inderdaad alle 3 de smaken uitproberen met een cashback.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u tijdens kantooruren van 9:00-16:00u contact opnemen met consumentenservice, via het gratis telefoonnummer 0800-7377426.
Met vriendelijke groet,
Deze medewerker zegt dat je 1 keer mee mag doen voor elke smaak.
Hartelijk dank voor uw contact over onze Lay's Only One Flavour Can Stay Promotion.
Graag informeren wij u als volgt.
U kunt per smaak 1 x deelnemen tijdens de actieperiode, maar maximaal 1 keer per dag. U kunt inderdaad alle 3 de smaken uitproberen met een cashback.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u tijdens kantooruren van 9:00-16:00u contact opnemen met consumentenservice, via het gratis telefoonnummer 0800-7377426.
Met vriendelijke groet,
Heeft iemand al geld terug ontvangen of moeten we echt 30 dagen wachten? Normaal is Hashting vrij snel maar ik heb nog niets ontvangen. Wel goedkeuring per e-mail
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Nee nog niets maar hashtings duurt normaal toch ook vrij lang.
Mag je elke dag 1 keer meedoen?