Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
-
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 18 times
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
In mijn goedkeuring staat €.2.29

Laatst gewijzigd door greetje11 op vr 07 mar 2025, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Zo das mooi. Jammer dat de Dirk hier 20 km vandaan zit.
Maar ben blij met de chips die ik gratis heb. Minder blij met de kilos en de weegschaal
vanmorgen 1 zak gekocht
en net geprobeerd in te vullen
en nu staat er een tekst van:
actie is verlopen, u kunt niet meer deelnemen.
en net geprobeerd in te vullen
en nu staat er een tekst van:
actie is verlopen, u kunt niet meer deelnemen.
Jeetje gaat op en neer met die Lays, ik zie hem op de site niet meer staan. Lijkt echt weg nu of weer tijdelijk Weet iemand meer ?
- Vita
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 7 times
Als je op de link in het eerste bericht klikt, staat ie er gewoon nog
Inderdaad, ik zag hem daarnet echt niet meer. Dank voor je berichtje.
Hoi hoi
Sinds vanochtend weer foutmelding bij indienen." De code kan niet meer worden verwerkt; termijn verlopen""
Deze melding komt na het indienen.
Goed weekend
Sinds vanochtend weer foutmelding bij indienen." De code kan niet meer worden verwerkt; termijn verlopen""
Deze melding komt na het indienen.
Goed weekend
Laatst gewijzigd door hoihoi op vr 07 mar 2025, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.