Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Madelon
Been thanked: 7 times

Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Bericht door Madelon »

irisvm schreef: ma 28 apr 2025, 18:17 Actie loopt nog tot 6 mei voor degene die nog willen profiteren!
Oke
Raven
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Bericht door Raven »

De actie zou het, volgens de voorwaarden, nog moeten doen tot vanavond 23:59. Maar ik wilde nog een zak indienen en de actie is afgelopen staat er. Iemand nog gelukt vandaag?
Jacky's
Has thanked: 24 times
Been thanked: 14 times

Bericht door Jacky's »

Raven schreef: di 06 mei 2025, 18:30 De actie zou het, volgens de voorwaarden, nog moeten doen tot vanavond 23:59. Maar ik wilde nog een zak indienen en de actie is afgelopen staat er. Iemand nog gelukt vandaag?
Schrale troost, het is mij ook zonet ook niet gelukt. Beetje pech maar we kunnen ons troosten met een lekker chippie.
sdekrey
Has thanked: 2 times

Bericht door sdekrey »

Mij ook niet meer gelukt om 19.30. Jammer.. Gelukkig had ik m voor 50%, want ze gaan gelijk uit het assortiment blijkbaar.
Madelon
Been thanked: 7 times

Bericht door Madelon »

sdekrey schreef: wo 07 mei 2025, 08:45 Mij ook niet meer gelukt om 19.30. Jammer.. Gelukkig had ik m voor 50%, want ze gaan gelijk uit het assortiment blijkbaar.
Laatste betaling is onderweg. En dan is het hoofdstuk Lays afgesloten. 😂😂
hoihoi
Been thanked: 16 times

Bericht door hoihoi »

hoi hoi

wie op 6 mei nog mee heeft gedaan, kan een berichtje sturen naar pepsico via de volgende link.
https://contact.pepsico.com/laysnldu ( klik op vraag over actie)

Verwijs in je berichtje naar de actievoorwaarden en doe voor de volledigheid foto van het product en bon erbij.

Dan kan je alsnog je geld terugkrijgen.

Fijne dag
B2B
Been thanked: 6 times

Bericht door B2B »

Heeft iemand het Lay’s Flavour Battle Merchandise pakket al binnen?
Wat zat erin?
Jacky's
Has thanked: 24 times
Been thanked: 14 times

Bericht door Jacky's »

B2B schreef: wo 14 mei 2025, 11:54 Heeft iemand het Lay’s Flavour Battle Merchandise pakket al binnen?
Wat zat erin?
voorlopig bevat het pakket nog lucht, smaaklucht ,sorry tasty, battle lucht, gelukkig nog geen koelkast-merchandise "lucht".
Het zwerft ergens in de lucht of het is gebakken lucht.

Kan goedkomen. Misschien... ooit..
B2B
Been thanked: 6 times

Bericht door B2B »

Heb ook een mail dat ik gewonnen heb.
Maar anders laat ik die lekker gaan.
Hebben ze weer meer gegevens die ze aan elkaar kunnen koppelen :)
irisvm
Been thanked: 1 time

Bericht door irisvm »

hoihoi schreef: do 08 mei 2025, 12:55 hoi hoi

wie op 6 mei nog mee heeft gedaan, kan een berichtje sturen naar pepsico via de volgende link.
https://contact.pepsico.com/laysnldu ( klik op vraag over actie)

Verwijs in je berichtje naar de actievoorwaarden en doe voor de volledigheid foto van het product en bon erbij.

Dan kan je alsnog je geld terugkrijgen.

Fijne dag
Goede tip! Ze reageren ook snel en krijg zelfs meer terug dan ik betaald heb :lol:
Plaats reactie