Nog meer mensen problemen met indienen? Als ik een SMS wil ontvangen, krijg ik hem niet. Als ik een watsapp wil ontvangen staat er dat ik al aan het maximum aantal inzendingen zit. Heb met deze nieuwe gta nog niet meegedaan
josje schreef: ↑do 10 jul 2025, 13:41
Nog meer mensen problemen met indienen? Als ik een SMS wil ontvangen, krijg ik hem niet. Als ik een watsapp wil ontvangen staat er dat ik al aan het maximum aantal inzendingen zit. Heb met deze nieuwe gta nog niet meegedaan
Dan moet je contact opnemen omdat ze per telefoonnummer maar 1x je persoonlijke unieke link verstrekken. Die link zat dus in de eerste SMS, daarna heeft je telnr bij nieuwe pogingen volgens het systeem al meegedaan.
josje schreef: ↑do 10 jul 2025, 13:41
Bij mijn partner was laatst bij een sms dat die in de spam sms van zijn telefoon terecht was gekomen. Je zou eventueel naar je instellingen kunnen kijken, dat alle sms worden getoond.