Vraag voor aparte account facebook voor prijsvragen/winacties

Deel hier je prijsvragen met andere forum gebruikers.
Plaats reactie
monique33
Has thanked: 21 times
Been thanked: 1 time

Vraag voor aparte account facebook voor prijsvragen/winacties

Bericht door monique33 »

Beste mede-forummers,

Even een vraag; ik wil eigenlijk een aparte facebook-account openen voor de prijsvragen/winacties op facebook. Is het een idee dat meer mensen dat misschien al hebben en dat we elkaar dan uit kunnen nodigen?

Hoop dat het goed is dat ik deze vraag hier stel....
Misschien kunnen jullie me een pb sturen met hoe jullie jezelf op fb noemen. Misschien hebben jullie er al een aparte account voor; dan kunnen we op die manier vrienden worden.

Mvgr
Monique 33
EllenV
Been thanked: 4 times

Re: Vraag voor aparte account facebook voor prijsvragen/winacties

Bericht door EllenV »

Ik heb zelf maar 1 Facebookaccount, daar doe ik alles mee. Dat is voor het winnen van prijzen ook beter, want bedrijven kiezen heel nauwgezet hun winnaars uit. Ze willen weten of je in hun doelgroep valt, zo'n prijsvragen-account ziet er soms een beetje fake uit, weinig tot geen persoonlijke informatie. Daarbij maakt het voor je winkansen wel degelijk uit met hoeveel vrienden je een actie deelt, het tenslotte om het maken van reclame. Het gedeelde bericht moet je zien als een promotiemiddel, wanneer je een prijsvragenaccount heb met weinig vrienden heb je maar weinig meegeholpen met bekender maken van het bedrijf. Dus je winkansen zijn dan ook beduidend lager. Daarbij is Facebook niet zo happig op dubbele accounts, de laatste tijd zijn ze likes van veel bedrijven aan het verwijderen en daar zitten ook veel likes bij van mensen met een dubbel account. Ik deel meestal de acties in 1 tot 2 uur per dag, mijn 'echte' vrienden hebben dan ook maar weinig last van mijn gedeelde berichten.
Lois
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Lois »

Ook ik heb maar 1 account en als je wilt uitnodigen mag dat.
Anita te Gussinklo
Groetjes, Lois
monique33
Has thanked: 21 times
Been thanked: 1 time

Bericht door monique33 »

Dank voor jullie reacties, ik denk er nog ff over of ik wel of niet een aparte account zal openen.
Plaats reactie