Sultana; raad het aantal graankorrels in de pot en ontvang 1 van de 500 proefpakketjes
-
Sultana; raad het aantal graankorrels in de pot en ontvang 1 van de 500 proefpakketjes
Wie het dichtst bij het van te voren vastgestelde aantal zit wint. Bij gelijke aantallen wordt geloot. Als je hebt gewonnen, krijg je het proefpakketje thuisgestuurd, dus controleer je gegevens goed. Je mag één keer meedoen en we sturen maximaal 1 pakketje per adres. Deze actie loopt tot en met maandag 8 juni 2015.
https://www.facebook.com/SultanaNL/app_854046091331575
https://www.facebook.com/SultanaNL/app_854046091331575
Laatst gewijzigd door bernadette14 op ma 01 jun 2015, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Sultana; raad het aantal graankorrels in de pot en ontvang 1 van de 5 proefpakketjes
@bernadette14, Ik dacht eerst: "1 van de 5" proefpakketjes is wel erg weinig, en... dit onderwerp hoort thuis op het Prijsvragenforum;-)
Echter, toen ik naar de Facebookpagina ging zag ik dat het om 1 van de 500 proefpakketjes gaat.
----
"Bedankt voor het meedoen!
Ben jij vandaag één van de 500 beste graankorrel- tellers?
Dan ontvang je binnenkort van ons een proefpakketje Sultana VolGraan.
Je ontvangt geen bericht of je wel of niet hebt gewonnen"
Echter, toen ik naar de Facebookpagina ging zag ik dat het om 1 van de 500 proefpakketjes gaat.
----
-
Re: Sultana; raad het aantal graankorrels in de pot en ontvang 1 van de 5 proefpakketjes
Hahaha, helemaal niet gezien! Bedankt, ik heb het inmiddels veranderdShiven schreef:@bernadette14, Ik dacht eerst: "1 van de 5" proefpakketjes is wel erg weinig, en... dit onderwerp hoort thuis op het Prijsvragenforum;-)
----
Re: Sultana; raad het aantal graankorrels in de pot en ontvang 1 van de 500 proefpakketjes
Proefpakketje afgelopen zaterdag ontvangen!
Is wel lekker, maar gewone Sultana vind ik lekkerder Dit is net een ontbijtreep, zachte koek.
Is wel lekker, maar gewone Sultana vind ik lekkerder Dit is net een ontbijtreep, zachte koek.
Re: Sultana; raad het aantal graankorrels in de pot en ontvang 1 van de 500 proefpakketjes
Hoezo? Waarom zou Machteld liegen?liamito schreef:Zachte koek? Het zijn toch gewoon biscuits?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar als Sultana zelf adverteert met biscuits lijkt me de koek eerder hard/knapperig.yohan schreef:Hoezo? Waarom zou Machteld liegen?liamito schreef:Zachte koek? Het zijn toch gewoon biscuits?
liamito schreef:Dat hoor je mij niet zeggen. Maar als Sultana zelf adverteert met biscuits lijkt me de koek eerder hard/knapperig.yohan schreef:Hoezo? Waarom zou Machteld liegen?liamito schreef:Zachte koek? Het zijn toch gewoon biscuits?
Nee, het is net brood, ze zijn echt niet knapperig of hard!!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Toevallig vandaag net een proefpakketje in de brievenbus. Inderdaad aan de zachte kant, beetje zoals Liga Fruitkick (als dat nog bestaat).Machteld schreef: Nee, het is net brood, ze zijn echt niet knapperig of hard!!
heb net óók een verpakking gekregen,maar ik vind ze absoluut niet zacht...wel zachter als de normale idd.....Ze smaakten heerlijk btw...liamito schreef:Toevallig vandaag net een proefpakketje in de brievenbus. Inderdaad aan de zachte kant, beetje zoals Liga Fruitkick (als dat nog bestaat).Machteld schreef: Nee, het is net brood, ze zijn echt niet knapperig of hard!!