ANWB leden mogen een maand gratis gebruik maken van Elly's Choice,waarbij je 10 e-books ontvangt.
Het abonnement stop automatisch.
Vul de actiecode: ANWBK15JECA in op http://www.ellyschoice.nl/kampioen en ontvang 10 e-books gratis.
Anwb geeft 10 ebooks cadeau!
- UtrechtseBert
Re: Anwb geeft 10 ebooks cadeau!
Leuke actie, moet woensdag voor een paar dagen het ziekenhuis in en zo kom ik leuk de tijd door.
Sterkte alvast gewenst voor woensdag Bert.UtrechtseBert schreef:Leuke actie, moet woensdag voor een paar dagen het ziekenhuis in en zo kom ik leuk de tijd door.
- UtrechtseBert
Bedankt. Kan ik wel gebruiken.feelings schreef:Sterkte alvast gewenst voor woensdag Bert.UtrechtseBert schreef:Leuke actie, moet woensdag voor een paar dagen het ziekenhuis in en zo kom ik leuk de tijd door.
vraagje! als je boek dan in bibliotheek hebt blijven ze daar dan of gaat het na tijd eraf? Sterkte Bert!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Sterkte, ziekenhuis is altijd vervelend.
UtrechtseBert schreef:Leuke actie, moet woensdag voor een paar dagen het ziekenhuis in en zo kom ik leuk de tijd door.
- UtrechtseBert
Ik heb ze alle tien naar mijn computer gedownload en die naar mijn e-mail gestuurd om deze op mijn smartphone (android) te openen. Daar werden ze vervolgens automatisch in play boeken gezet wat tevens een reader is. Ging perfect heb alvast een stukje gelezen van : Mocro maffia.Karin schreef:vraagje! als je boek dan in bibliotheek hebt blijven ze daar dan of gaat het na tijd eraf? Sterkte Bert!