Ik denk dat de meeste mensen hier hun drie gratis zakjes nu wel binnen hebben gekregen, en ben daarom eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar jullie mening over de smaak.
Ik heb eer gister het zakje bananen smaak gemaakt precies zoals de verpakking aangeeft in 1 1/2 liter water en dit goed vermengt. En mijn vrouw, mijn dochter en ik zijn het unaniem eens over de smaak. Het is naar onze mening geen heerlijke limonade, het heeft een chemische smaak en is dan ook absoluut voor ons geen succes.
Erg jammer want het idee is leuk maar niet voor ons.
Graag hoor ik jullie mening.
Proef gratis de drie nieuwste Bolero limonade smaken
- UtrechtseBert
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Proef gratis de drie nieuwste Bolero limonade smaken
Wij vinden het ook geen succes. De banaan smaak meer naar citroen en ruikt naar banaan. De sinaasappel ging nog wel... Geef ons maar Karvan Cevitam of Slimpie ranjaUtrechtseBert schreef:Ik denk dat de meeste mensen hier hun drie gratis zakjes nu wel binnen hebben gekregen, en ben daarom eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar jullie mening over de smaak.
Ik heb eer gister het zakje bananen smaak gemaakt precies zoals de verpakking aangeeft in 1 1/2 liter water en dit goed vermengt. En mijn vrouw, mijn dochter en ik zijn het unaniem eens over de smaak. Het is naar onze mening geen heerlijke limonade, het heeft een chemische smaak en is dan ook absoluut voor ons geen succes.
Erg jammer want het idee is leuk maar niet voor ons.
Graag hoor ik jullie mening.
-
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 1 time
Wij hebben de kokos weg gegooid; vonden hem echt niet lekker, jammer!
Nu de banaan, die gaat beter; maar we verdunnen hem veel meer dan tot de 1,5 ltr die ze aangeven.
Vinden hem eigenlijk nog te zoet.
Jammer, vorig jaar ook Bolero gehad; die vonden we erg lekker.
Ze waren nu zoetstof gaan gebruiken, Stevia, volgens mij.....
Nu de banaan, die gaat beter; maar we verdunnen hem veel meer dan tot de 1,5 ltr die ze aangeven.
Vinden hem eigenlijk nog te zoet.
Jammer, vorig jaar ook Bolero gehad; die vonden we erg lekker.
Ze waren nu zoetstof gaan gebruiken, Stevia, volgens mij.....
Ik meng altijd met 2 liter water. De nieuwe smaken nog niet geprobeerd. De oude smaken waren altijd prima
Heerlijk die rode sinaasappel, maar inderdaad te zoet. Gewoon meer water erbij doen 

- Lois
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 18 times
Je krijgt 5% korting bij je volgende bestelling. Gebruik tijdens het bestellen de code: FEEDBACK
http://www.bolerolimonadewinkel.nl
http://www.bolerolimonadewinkel.nl
Groetjes, Lois