Probeer nu de Mozzarella Mini di Latte di Bufala van Galbani met €1,- korting!
Koop bij een willekeurige supermarkt een actieverpakking Mozarella di Latta di Bufila Mini van Galbani.
De actie loopt tot en met 23 augustus 2015.
Het betreft hier een actieverpakking dus OP=OP.
Ga naar www.kortingisleuk.nl/galbani en vul uw unieke code in.
Koop bij een willekeurige supermarkt een actieverpakking Mozarella di Latta di Bufila Mini van Galbani.
De actie loopt tot en met 23 augustus 2015.
Het betreft hier een actieverpakking dus OP=OP.
Ga naar www.kortingisleuk.nl/galbani en vul uw unieke code in.
-
Re: Probeer nu de Mozzarella Mini di Latte di Bufala van Galbani met €1,- korting!
Als je eens wist hoe die buffels behandeld worden eet je het nooit meer (google er maar eens op dan zie je verschrikkelijke plaatjes voorbij komen met kalfjes die dood liggen te gaan omdat ze niet bij hun moeder mogen).
Re: Probeer nu de Mozzarella Mini di Latte di Bufala van Galbani met €1,- korting!
Lijkt me een heerlijk kaasje ook voor als extra op de pizza!
Bij de Plus gespot, alleen geen actie verpakking 

Tja, ik denk dat je op het verkeerde forum zitMiss boodschap schreef:Als je eens wist hoe die buffels behandeld worden eet je het nooit meer (google er maar eens op dan zie je verschrikkelijke plaatjes voorbij komen met kalfjes die dood liggen te gaan omdat ze niet bij hun moeder mogen).

Alles heeft een prijskaartje, ik kom ook liever in de reform of biowinkel waar alles diervriendelijk is, maar veels te duur helaas. Geef mij maar toch die plofkip

http://www.ah.nl/zoeken?rq=Galbani+Mozzarella
De inhoud van de verpakking is 150 gram en de huidige prijs bij AH is: € 2,99
De inhoud van de verpakking is 150 gram en de huidige prijs bij AH is: € 2,99
Ze zijn wel eens in de aanbieding bij de hoogvliet 1+1 maar blijven duur. Koop de mini altijd bij de Lidl en die zijn ook goed kosten per bakje nog geen euro.
Even bij de Lidl gekeken: € 0,89 voor 125 gram mini mozzarella's.testpiet schreef: Koop de mini altijd bij de Lidl en die zijn ook goed kosten per bakje nog geen euro.
Bij Jumbo 20% korting op alle varianten Galbani Mozzarella
Geldig van woe 15 jul t/m din 21 jul 2015
http://www.jumbo.com/aanbiedingen/week29/9750013-B-1/
Geldig van woe 15 jul t/m din 21 jul 2015
http://www.jumbo.com/aanbiedingen/week29/9750013-B-1/
Iemand codes gespot? Welke winkel?
Merci!
Merci!