De Zwaluwhoeve is vernieuwd en daar zijn we erg trots op! Om dit te vieren delen we de komende maand cadeaus uit. Iedereen die via onderstaande button een dagentree voor twee personen reserveert, krijgt de 2e persoon gratis.
Maar dat is nog niet alles! De Zwaluwhoeve deelt nog meer uit!
Reserveer je Dagje Wellness vóór maandag 23 februari en maak kans op een gratis upgrade naar het All Inclusive arrangement voor 2 personen. Deze upgrade is gewonnen door Erica Heek.
Iedere 33e reservering krijgt voor zowel de 1e als de 2e persoon gratis toegang.
Iedere 100e reservering krijgt een gratis hamam behandeling (20 minuten) voor 2 personen.
Iedere 1000e reservering krijgt een luxe badjasset van FYNN.
Bij binnenkomst hoor je of je een gelukkige winnaar van één van bovenstaande prijzen bent.
Reserveer nu: 2e persoon gratis en maak daarmee kans op nog meer cadeaus van de Zwaluwhoeve!
Bij een reservering voor 2 personen betaal je €14,98 p.p.
Deze actie loopt tot en met 30 april 2015. Gedurende deze periode blijft de Zwaluwhoeve uitdelen! Niet geldig i.c.m. andere acties en/of aanbiedingen en alleen wanneer er via deze pagina wordt gereserveerd.
[url][/http://www.zwaluwhoeve.nl/gratis/url]
Niet helemaal gratis maar leuk om te melden: 2e persoon gratis Zwaluwhoeve
Re: Niet helemaal gratis maar leuk om te melden: 2e persoon gratis Zwaluwhoeve
Vanmiddag kreeg ik de onderstaande mail:
Je hebt een foutieve mail van ons ontvangen, waarmee je onze zomerentree niet voor €17,50 maar voor €1,75 kunt reserveren.
We beseffen dat deze fout onomkeerbaar is en laten daarom het tarief gedurende de actieperiode op €1,75 staan.
Ben je nog niet bij de vernieuwde Zwaluwhoeve geweest? Dan is dit je kans om het te ontdekken!
Hebben meer mensen deze gehad?
Ik vind het een beetje twijfelachtig.
Je hebt een foutieve mail van ons ontvangen, waarmee je onze zomerentree niet voor €17,50 maar voor €1,75 kunt reserveren.
We beseffen dat deze fout onomkeerbaar is en laten daarom het tarief gedurende de actieperiode op €1,75 staan.
Ben je nog niet bij de vernieuwde Zwaluwhoeve geweest? Dan is dit je kans om het te ontdekken!
Hebben meer mensen deze gehad?
Ik vind het een beetje twijfelachtig.
Ik heb hem ook gehad maar klopt!
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
Re: Niet helemaal gratis maar leuk om te melden: reserveren entree 1,75 Zwaluwhoeve
Vond het een beetje dubieus.
Is het alleen de prijs om een reservering te maken of is het geldig als entree.
Fijn te horen dat ik niet de enige ben die de mail had
Is het alleen de prijs om een reservering te maken of is het geldig als entree.
Fijn te horen dat ik niet de enige ben die de mail had
-
men neemt alle boekingen aan, die voor 1,75 gemaakt zijn.
Er is een heel krantenartikel over geschreven
zie http://www.nu.nl/reizen/4084503/sauna-f ... anten.html
dus indien je boekt kan je inderdaad voor 1,75 pp naar de sauna
[maar ik denk zo te zien alleen in hierden]
Er is een heel krantenartikel over geschreven
zie http://www.nu.nl/reizen/4084503/sauna-f ... anten.html
dus indien je boekt kan je inderdaad voor 1,75 pp naar de sauna
[maar ik denk zo te zien alleen in hierden]