GTA-actie Look-O-Look 4D-snoepjes
Re: GTA-actie Look-O-Look 4D-snoepjes
"Binnen twee weken wordt de consument uitbetaald met betalingskenmerk: Refund Look-O-Look 4D".
De twee weken zijn voor mij om, maar nog geen mutatie op mijn bankrekening.
De twee weken zijn voor mij om, maar nog geen mutatie op mijn bankrekening.
Ik heb het de 22e juni ingediend en ook nog niets terug ontvangen.. Ik geef ze nog wel wat tijd, voor ik aan de bel trek.
Antwoord op e-mail aan Look-O-Look:
Beste,
Bedankt voor je vraag. We groeperen alle inzendingen en betalen deze ook in groepen uit. Hierdoor kan het voorkomen dat de ene inzending later wordt voldaan dan een andere inzending. Momenteel staat er voor deze week nog een uitbetaling gepland. We werken hier hard aan om deze tijdig uit te betalen. Ik verwacht dat ook jouw inzending hiermee zal worden voldaan.
Met vriendelijke groet,
Look-O-Look.
Beste,
Bedankt voor je vraag. We groeperen alle inzendingen en betalen deze ook in groepen uit. Hierdoor kan het voorkomen dat de ene inzending later wordt voldaan dan een andere inzending. Momenteel staat er voor deze week nog een uitbetaling gepland. We werken hier hard aan om deze tijdig uit te betalen. Ik verwacht dat ook jouw inzending hiermee zal worden voldaan.
Met vriendelijke groet,
Look-O-Look.
-
Look-O-Look heeft tussentijds de Actievoorwaarden aangepast:
http://www.lookolook.nl/winkelvloeracti ... oorwaarden
3d. Binnen drie weken wordt de consument uitbetaald met betalingskenmerk: Refund Look-O-Look 4D.
(Eerder stond er binnen twee weken).
http://www.lookolook.nl/winkelvloeracti ... oorwaarden
3d. Binnen drie weken wordt de consument uitbetaald met betalingskenmerk: Refund Look-O-Look 4D.
(Eerder stond er binnen twee weken).
Ik heb ook gisteren het geld ontvangen.
En vandaag nog een email dat ze het bedrag hebben overgemaakt.
Vond het overigens geen lekkere snoepjes.
En vandaag nog een email dat ze het bedrag hebben overgemaakt.
Vond het overigens geen lekkere snoepjes.