Ik had dit vanmiddag bij de Optimel Kwark, code was niet helemaal duidelijk. in eerste instantie eerst een P ingevuld en kreeg foutmelding. Daarna de P gewijzigd in een R en toen werd het geaccepteerd. Dus misschien gewoon nogmaals proberen!Gitje schreef:Heb een verpakking gekocht, waarschijnlijk geen actieverpakking, de code word niet geaccepteerd, heb een mailtje gestuurd
Gratis optimel lang lekker
Re: Gratis optimel lang lekker
Ik had hetzelfde. Code deed het bij Eurosparen maar niet bij KIL. Ook over gemailed.
Bij AH gisteren gezien met gele band en daarop NIEUW, maar helaas zat daar geen actiesticker op.
Een actieverpakking is te herkennen aan het roze met gele "GRATIS" logo.
(Dit heeft Kortingisleuk later pas op de site gezet).
1 liter pakken met tht-datum 06-04-2016 zag ik helaas nog zonder "GRATIS" logo.
(Dit heeft Kortingisleuk later pas op de site gezet).
1 liter pakken met tht-datum 06-04-2016 zag ik helaas nog zonder "GRATIS" logo.
ik heb een pak met een sticker er op gekocht dat de streepjescode heeft en eronder de "code"
en het werkte gewoon
en het werkte gewoon
Hoi kuikentje, benieuwd ben ik welke tht-datum er op jouw gekochte verpakking staat.
Alvast bedankt voor het vermelden.
Alvast bedankt voor het vermelden.
Op de voordeelverpakking met 6 pakjes van 200 ml zit geen roze sticker nog datum t-h-t maart 2016. Code wordt wel gewoon geaccepteerd met het invullen die op de sticker van het plastic zit.
Mijn houdbaarheidsdatum is 6 april 2016, maar de code is onjuist, geeft ie aan. (geen actie-verpakking)