Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei
Re: Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei
Tis me wat: nooit gespeeld met de Staatsloterij, nu gratis mee kunnen doen en dan nog eens met een hoofdprijs vandoor gaan.
-
Begrijp ik het goed dat dit gewoon eenmalig is en je dus niet vast zit zonder opzegging?
Klopt helemaalbostonbeertje schreef:Begrijp ik het goed dat dit gewoon eenmalig is en je dus niet vast zit zonder opzegging?
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken.
-
ik heb mailtje van de staatsloterij gekregen:
Geachte ...
Wij hebben uw aanvraag beoordeeld. Uw gegevens komen helaas niet overeen met de gegevens in onze database. Om in aanmerking te komen voor loten voor de Bijzondere Trekking hebben wij voor 20 mei 2017 een bewijs van deelname van u nodig.
Een geldig bewijsstuk kan een scan of een foto van uw oude Staatslot zijn, een bankafschrift of een bericht van de Staatsloterij met daarop een persoonlijk referentienummer, uit de periode 2000 tot en met 2007 of de Koninginnedagtrekking 2008.
Heeft u een geldig bewijsstuk gevonden? Klik dan op de knop hieronder en volg de aanwijzingen. Uw bewijsstuk moet uiterlijk 20 mei 2017 in ons bezit zijn.
Nog iemand zo'n mailtje gehad?
Geachte ...
Wij hebben uw aanvraag beoordeeld. Uw gegevens komen helaas niet overeen met de gegevens in onze database. Om in aanmerking te komen voor loten voor de Bijzondere Trekking hebben wij voor 20 mei 2017 een bewijs van deelname van u nodig.
Een geldig bewijsstuk kan een scan of een foto van uw oude Staatslot zijn, een bankafschrift of een bericht van de Staatsloterij met daarop een persoonlijk referentienummer, uit de periode 2000 tot en met 2007 of de Koninginnedagtrekking 2008.
Heeft u een geldig bewijsstuk gevonden? Klik dan op de knop hieronder en volg de aanwijzingen. Uw bewijsstuk moet uiterlijk 20 mei 2017 in ons bezit zijn.
Nog iemand zo'n mailtje gehad?
Nee, niet zo'n mailtje gehad.
Maar als je daadwerkelijk meegedaan hebt, via automatische incasso.. krijg je wèl gratis loten toebedeeld. Ze kunnen dit toch nazien in hun database?
Wij kregen 4 loten om mee te doen. We zijn er destijds mee gestopt, die automatische incasso, omdat er nooit 's een leuke prijs was.
Wie weet deze keer wel?
Iedereen die mee mag doen: succes gewenst!
Maar als je daadwerkelijk meegedaan hebt, via automatische incasso.. krijg je wèl gratis loten toebedeeld. Ze kunnen dit toch nazien in hun database?
Wij kregen 4 loten om mee te doen. We zijn er destijds mee gestopt, die automatische incasso, omdat er nooit 's een leuke prijs was.
Wie weet deze keer wel?
groet,
sanne
sanne
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik kreeg ook vier loten na bewijs van een pintransactiesanne_ schreef:Nee, niet zo'n mailtje gehad.
Wie weet deze keer wel?