N.b. vanzelfsprekend kan een gedeelte van de gewonnen prijs naar mijn rekeningnummer overgemaakt worden .
Iedereen kan meedoen. (behalve Mariette

Eenmalig en exclusief voor spelers van toen (Lijkt me dan niet voor iedereen)hoihoi schreef:https://bijzonderetrekking.staatsloteri ... m=referral
N.b. vanzelfsprekend kan een gedeelte van de gewonnen prijs naar mijn rekeningnummer overgemaakt worden .
Iedereen kan meedoen.
Bijna niemand zal nog een bewijs hebben of ze toen gespeeld hebben of niet. Het uploaden van bewijsstukken is niet verplicht, je krijgt toch een gratis lot. Niet meer dan terecht.Mariette schreef:Eenmalig en exclusief voor spelers van toen (Lijkt me dan niet voor iedereen)hoihoi schreef:https://bijzonderetrekking.staatsloteri ... m=referral
Iedereen kan meedoen.
Inderdaad, voor zover Ons bekend was het indertijd in ieder geval mogelijk om via winkels loten te kopen en (kleinere) prijzen te innen zonder dat daarbij persoonsgegevens bekend werden bij de organisator. Vrijwel niemand zal de inmiddels waardeloze loten en/of bijbehorende kassabonnen gedurende 10 jaren bewaren.mw22 schreef:Bijna niemand zal nog een bewijs hebben of ze toen gespeeld hebben of niet. Het uploaden van bewijsstukken is niet verplicht, je krijgt toch een gratis lot. Niet meer dan terecht.
Ik heb op een bankafschrift een pintransactie bij een sigarenboer van 2007, ingediend als bewijsWIJ schreef:Inderdaad, voor zover Ons bekend was het indertijd in ieder geval mogelijk om via winkels loten te kopen en (kleinere) prijzen te innen zonder dat daarbij persoonsgegevens bekend werden bij de organisator. Vrijwel niemand zal de inmiddels waardeloze loten en/of bijbehorende kassabonnen gedurende 10 jaren bewaren.mw22 schreef:Bijna niemand zal nog een bewijs hebben of ze toen gespeeld hebben of niet. Het uploaden van bewijsstukken is niet verplicht, je krijgt toch een gratis lot. Niet meer dan terecht.
Voor de diehard gratisfanaten bestaat eventueel ook nog de mogelijkheid open als erfgenaam mee te spelen namens inmiddels overleden familieleden.![]()