Couponclub app
Re: Couponclub app
Tegenwoordig mogen steeds meer coupons icm korting. Zo heb ik vandaag 6 gratis tandpasta's gehaald. Coupon zendium 1,50 terug en bij Hoogvliet zijn ze nu 2 voor 3 euro. Heb laatst ook op deze manier me slag geslagen met andere producten.
je hebt zes coupons van 1,50 per tandpasta, dus je mag 6 varianten kopen.
bij de hoogvliet zijn ze nu 2 voor 3euro en voor beide tandpasta's krijg je 1,50 terug en daarmee zijn ze gratis
bij de hoogvliet zijn ze nu 2 voor 3euro en voor beide tandpasta's krijg je 1,50 terug en daarmee zijn ze gratis
ben ik de enige van wie de app nooit in de winkel werkt ? Maakt niet uit welke winkel , hij doet het nooit ( en dus gebruik ik hem niet meer , te onhandig, al te vaak dingen gekocht die het niet zijn en dus niets vergoed )
Couponclub app heeft ineens bij zendium erbij staan dat het niet geldig is in combinatie met andere acties, beetje flauw. Dit geldt ook voor de Knorr maaltijd gerechten
pfff.. stond net op het punt ze te gaan kopen.. erg jammer. Dank je dat je dit meldt.. heb ik ze niet voor niets gekocht!
gelukkig dat ik dit nu lees! wou net voor de bonenmix naar de ah pfiew net op tijd dure boontjes voorkomen
beetje erg klaar met die app...doet het niet, regels veranderen , producten pakken niet en wel heel veel werk voor heel weinig geld ( of soms nog duurder met de app als de producten ergens anders kosten ) Als je nou nog via internet er wat mee kon ..maar helaas
gevalletje jammer wat mij betreft, het idee is leuk maar de uitvoering echt pet
gevalletje jammer wat mij betreft, het idee is leuk maar de uitvoering echt pet