Couponclub app
Re: Couponclub app
Uh ja
Milka koekjes van 2.02 krijg je 1,- van terug. Hier kan je mee doen aan wit en melk dus heb je eigenlijk 2 voor 1
Knorr Basilicum, italiaanse kruiden en mozzeralla krijg je 1.39 van terug. Bij Jumbo voor 1.20 gekocht.
Je moet een foto maken van streepjes code, Foto bon (Kan meerdere fotos maken zodat ze duidelijk bon zichtbaar hebben.) Dan moet dit goedgekeurd worden. Na goedkeuring kan moet je nog vraag invullen en korte review wat je van product vond.
Dus als bij een product staat 1,00 krijg je bijv voor versturen van de bon 0.50 en voor invullen van vraag 0.25 en door review ook 0.25 wat dan op die euro uit kom.
Milka koekjes van 2.02 krijg je 1,- van terug. Hier kan je mee doen aan wit en melk dus heb je eigenlijk 2 voor 1
Knorr Basilicum, italiaanse kruiden en mozzeralla krijg je 1.39 van terug. Bij Jumbo voor 1.20 gekocht.
Je moet een foto maken van streepjes code, Foto bon (Kan meerdere fotos maken zodat ze duidelijk bon zichtbaar hebben.) Dan moet dit goedgekeurd worden. Na goedkeuring kan moet je nog vraag invullen en korte review wat je van product vond.
Dus als bij een product staat 1,00 krijg je bijv voor versturen van de bon 0.50 en voor invullen van vraag 0.25 en door review ook 0.25 wat dan op die euro uit kom.
-
Ze betalen wekelijks uit bij een bedrag van 5 euro. Ik heb m ook geinstalleerd. Ga van het weekend direct al de eerste aankopen doen! Leuk weer!
Leuke app, alleen jammer dat je maar een gedeelte terug krijgt. Het zijn niet producten die ik normaal koop dus dan geef ik juist geld uit.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
De producten die nu in de app staan zijn:
1,00 retour Becel pro activ original 250 gram
1,39 retour Knorr Basis voor Pastasaus
1,00 retour Hellman's Real
1,00 retour Becel pro activ romig 250 gr
1,00 retour Becel gold bakken en braden
1,00 retour Milka choc water bruin EN wit
0,50 retour Conimex pittige cassave
1,00 retour Croma Mild met olijf
1,00 retour Becel pro active Yoghurt drinks
0,75 retour Knorr Basisbouillon
1,00 retour Becel gold voor op brood
0,50 retour Look o Look zure matten Aardbeien
1,00 retour Becel pro activ original 250 gram
1,39 retour Knorr Basis voor Pastasaus
1,00 retour Hellman's Real
1,00 retour Becel pro activ romig 250 gr
1,00 retour Becel gold bakken en braden
1,00 retour Milka choc water bruin EN wit
0,50 retour Conimex pittige cassave
1,00 retour Croma Mild met olijf
1,00 retour Becel pro active Yoghurt drinks
0,75 retour Knorr Basisbouillon
1,00 retour Becel gold voor op brood
0,50 retour Look o Look zure matten Aardbeien
ik heb geen mobieltje.
Dan kan ik daar niet aan mee doen?
Apps kunnen alleen op een mobieltje of niet?
Dan kan ik daar niet aan mee doen?
Apps kunnen alleen op een mobieltje of niet?
Rebecvk schreef:Leuke app, alleen jammer dat je maar een gedeelte terug krijgt. Het zijn niet producten die ik normaal koop dus dan geef ik juist geld uit.
Ligt eraan want de Knorr saus krijg je 1.39 voor terug dus dat is heel het bedrag. Wekelijks wisselen de producten dus kan zo zijn dat er op een product dat je wel gebruikt korting via de app is.
erwinenmarloes schreef:Ze betalen wekelijks uit bij een bedrag van 5 euro. Ik heb m ook geinstalleerd. Ga van het weekend direct al de eerste aankopen doen! Leuk weer!
Leuk wat ga je halen?