Treetz acties (2024)
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Treetz acties (2024)
Ik heb ook problemen met de app. 100% goeie Hellmans truffel saus en hij zegt telkens dat de code niet goed is.
Mijn dochter heeft ook problemen met de app die krijgt bij indienen van haar aankoop die al gereserveerd stonden de melding maximum aantal bereikt maar ze wil gewoon deelnemen en de code scannen en dat is nog maar bij het eerste artikel.
Meer problemen met de app waardoor ze niet kunnen indienen?
Mijn dochter heeft ook problemen met de app die krijgt bij indienen van haar aankoop die al gereserveerd stonden de melding maximum aantal bereikt maar ze wil gewoon deelnemen en de code scannen en dat is nog maar bij het eerste artikel.
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Ook problemen wanneer je de streepjescode handmatig indiend?Miranda schreef: ↑do 26 sep 2024, 18:20 Ik heb ook problemen met de app. 100% goeie Hellmans truffel saus en hij zegt telkens dat de code niet goed is.
-
Nu lukt het wel ja vreemd maar heel erg bedankt voor de tip.Moesje schreef: ↑do 26 sep 2024, 18:30Ook problemen wanneer je de streepjescode handmatig indiend?Miranda schreef: ↑do 26 sep 2024, 18:20 Ik heb ook problemen met de app. 100% goeie Hellmans truffel saus en hij zegt telkens dat de code niet goed is.
Andere vraag…
Kunnen jullie ook maar 5 dingen indienen? Zo gauw je dingen hebt afgerond kun je wel weer nieuwe reserveren blijkbaar maar nog altijd niet indienen dan zegt hij toch weer sorry u kun voorlopig niet meer deelnemen. Raar als je wel kan reserveren denk ik dan. Of doe ik weer iets verkeerd?
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Handmatig invoeren werkte bij mij vandaag ook beter dan het scannenMiranda schreef: ↑do 26 sep 2024, 21:08Nu lukt het wel ja vreemd maar heel erg bedankt voor de tip.Moesje schreef: ↑do 26 sep 2024, 18:30Ook problemen wanneer je de streepjescode handmatig indiend?Miranda schreef: ↑do 26 sep 2024, 18:20 Ik heb ook problemen met de app. 100% goeie Hellmans truffel saus en hij zegt telkens dat de code niet goed is.
Andere vraag…
Kunnen jullie ook maar 5 dingen indienen? Zo gauw je dingen hebt afgerond kun je wel weer nieuwe reserveren blijkbaar maar nog altijd niet indienen dan zegt hij toch weer sorry u kun voorlopig niet meer deelnemen. Raar als je wel kan reserveren denk ik dan. Of doe ik weer iets verkeerd?
Je mag maar 5 dingen per week kopen.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Uit de app:
Aan hoeveel campagnes kan ik deelnemen?
Het aantal deelnames aan verschillende campagnes is beperkt tot 5 per persoon per week. Let op: per persoon is slechts 1 deelname per campagne toegestaan.
Aan hoeveel campagnes kan ik deelnemen?
Het aantal deelnames aan verschillende campagnes is beperkt tot 5 per persoon per week. Let op: per persoon is slechts 1 deelname per campagne toegestaan.
-
Weten jullie hoe ze die week zien. Gaat maandag een nieuwe week in of pas een week nadat jij het eerste of vijfde product hebt ingediend? Je ziet nog nooit de kans gehad 5 dingen te kiezen haha. Nu waren er toevallig wel 5 die ik normaal ook wel koop dus dan is 50% toch ook mooi meegenomen.