Deezers schreef:Madagascar gevonden. 1 euro voor 50 gram en nog kort houdbaar ook. Welke gek koopt dit normaal nou??? 20 euro per kilo. Kan je beter zelf een kip slachten
Probeer gratis Kips kleine portie vleeswaren
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Probeer gratis Kips kleine portie vleeswaren
Dat koop je ook niet dat krijg je gratis en een kip moet je kopen of vangen.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Waar hebben jullie trouwens de kleine porties gevonden bij de Jumbo die het wel al hebben gevonden? Je hebt een koelstelling en een uitspreiding van "vers" gesneden" vleeswaren. Kips Pinguins van Madagaskar was hier ook weggemoffeld in een hoekje en niet naast alle andere producten zoals Dora en Dr. Plop en wsa geluk dat ik het toen zag. De bedoelde kleine verpakkingen van Kips staan ook nog steeds niet in het assortiment online bij Jumbo en Hoogvliet. Enkel de kleine verpakkingen van filet american etc en daar heb ik juist geen interesse in.
Hoogvliet zoetermeer gevonden
Geen last met de streepjescodes. Alles zonder spaties neerzetten
Geen last met de streepjescodes. Alles zonder spaties neerzetten
Ik denk dat je of met deze actie mee mag doen of met de Kips Madagascar actie. En niet en - en.Famke schreef:Meer mensen probleem dat ze de melding krijgen dat ze al mee hebben gedaan?
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Het is en en hoor. Heb Kips gemaild en netjes antwoord terug dat ze het handmatig verwerken en in mijn mailtje stond echt dat ik al mee had gedaan met Kips PvM.
Hier hetzelfde probleem.Famke schreef:Meer mensen probleem dat ze de melding krijgen dat ze al mee hebben gedaan?
iemand gelukt om aan beide mee te doen? dus madagascar EN kleine portie?