Probeer gratis Kips kleine portie vleeswaren
Probeer gratis Kips kleine portie vleeswaren
Probeer gratis Kips kleine portie vleeswaren.
Tijdens de actieperiode kan de consument op de actieverpakkingen van de Kips Kleine Portie Paté, Leverworst, Kookworst, Grillworst of Kipgrillworst, een actiesticker met actiecode vinden.
Deze actiecode kan ingevuld worden op www.kipsgeldterug.nl.
De actieperiode loopt van 28 september 2015 t/m 31 januari 2016.
Het is niet mogelijk meer dan 1 (één) keer deel te nemen aan de actie.
Een persoon kan deelnemen door 1 (één) van de 5 varianten Kips kleine portie vleeswaren te kopen.
Tijdens de actieperiode kan de consument op de actieverpakkingen van de Kips Kleine Portie Paté, Leverworst, Kookworst, Grillworst of Kipgrillworst, een actiesticker met actiecode vinden.
Deze actiecode kan ingevuld worden op www.kipsgeldterug.nl.
De actieperiode loopt van 28 september 2015 t/m 31 januari 2016.
Het is niet mogelijk meer dan 1 (één) keer deel te nemen aan de actie.
Een persoon kan deelnemen door 1 (één) van de 5 varianten Kips kleine portie vleeswaren te kopen.
Re: Probeer gratis Kips kleine portie vleeswaren
Ik neem aan bij alle supermarkten die het product in het assortiment heeft.
mag je aan beide, dus deze en de kleine portie meedoen?
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Nog online geen supermarkt gevonden die de producten heeft. AH, Jumbo en Hoogvliet kon ik het allemaal niet vinden.willy13 schreef:Ik neem aan bij alle supermarkten die het product in het assortiment heeft.
niet gevonden bij de AH en AH XL limburglaan Eindhoven, wie weet waar wel
Ik heb Kips gevraagd waar het te krijgen is en dit is hun antwoord: Deze producten zijn pas net nieuw en nog niet overal verkrijgbaar. Vanaf week 43 kan je het vinden bij de Jumbo en vanaf week 45 bij Coop en Albert Heijn.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Geldt dat ook voor de Madagascar artikelen?carree schreef:Ik heb Kips gevraagd waar het te krijgen is en dit is hun antwoord: Deze producten zijn pas net nieuw en nog niet overal verkrijgbaar. Vanaf week 43 kan je het vinden bij de Jumbo en vanaf week 45 bij Coop en Albert Heijn.
Ja, geldt zowel voor Kips kleine portie vleeswaren als voor Madagascar vleeswaren.