GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
-
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Is er al iemand die het GTA bedrag al heeft ontvangen?
zo ja, hoeveel bedroeg deze dan?
Het viel mij nl op, dat er in de actievoorwaarden op de site andere bedragen staan, dan op de ontvangen bon.
Heb daar al een vraag over gesteld bij Kleenex.zodra ik antwoord ontvang, zal ik het hier melden.
In actievoorwaarden op de site, staat nl dit:
De vergoeding bedraag € 1,15 voor een doos Kleenex Original tissues, € 2,39 voor een duobox
Kleenex Original tissues en € 1,69 voor een doos Kleenex Balsam tissues.
En op de bon, staat dit als actievoorwaarden dit:
De vergoeding bedraag € 1,15 voor een doos Kleenex Original tissues, € 2,24 voor een duobox
Kleenex Original tissues en € 1,55 voor een doos Kleenex Balsam tissues.
Wat staat er bij jullie op de bon?
zo ja, hoeveel bedroeg deze dan?
Het viel mij nl op, dat er in de actievoorwaarden op de site andere bedragen staan, dan op de ontvangen bon.
Heb daar al een vraag over gesteld bij Kleenex.zodra ik antwoord ontvang, zal ik het hier melden.
In actievoorwaarden op de site, staat nl dit:
De vergoeding bedraag € 1,15 voor een doos Kleenex Original tissues, € 2,39 voor een duobox
Kleenex Original tissues en € 1,69 voor een doos Kleenex Balsam tissues.
En op de bon, staat dit als actievoorwaarden dit:
De vergoeding bedraag € 1,15 voor een doos Kleenex Original tissues, € 2,24 voor een duobox
Kleenex Original tissues en € 1,55 voor een doos Kleenex Balsam tissues.
Wat staat er bij jullie op de bon?
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Heb nog niets ontvangen.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Bij AH stond toen op het schapkaartje 1,55 maar de kassa gaf 1,69 aan. misschien in tussentijd een prijswijziging geweest vandaar de verschillende bedragen?
Ook niet terug ontvangen tot nu toe.
Ook niet terug ontvangen tot nu toe.
Vandaag 1,15 gekregen. Ik had de box gekocht. Te weinig dus. Er staat ook balsam bij terwijl ik de gewone had.
€1,15 gekregen voor Balsam terwijl ik de duobox a €2,39 had gekocht. Waarschijnlijk gokken ze erop dat mensen het er bij laten zitten. Mailtje gestuurd, t gaat om het principe
Hier ook 1,15 ontvangen met als omschrijving Kleenex Balsam terwijl ik de duoverpakking heb gekocht. Ook een mailtje gestuurd.
Hier hetzelfde verhaal!
Duo verpakking gekocht en 2,39 euro ontvangen. Heb beide streepjescodes van de dozen toegevoegd alsmede de streepjescode op de plastic verpakking (3 streepjescodes in totaal dus).
Ik heb net als MaartjeG 3 streepjescodes opgestuurd en 2,39 ontvangen