GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Bij Kleenex kun je nu GRATIS je eigen tissueboxcover kiezen. Je kunt een bestaand design kiezen, maar ook eigen foto’s en/of tekst toevoegen. Net wat jij mooi vindt!
Naast de tissuebox cover krijg je ook een coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues (direct meesturen werd een beetje te kostbaar aan bezorgkosten). De cover vouw je heel makkelijk om de doos Kleenex tissues heen en gaat meerdere keren mee.
http://mijnkleenex.nl/je-eigen-tissuebo ... 505918a791
Naast de tissuebox cover krijg je ook een coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues (direct meesturen werd een beetje te kostbaar aan bezorgkosten). De cover vouw je heel makkelijk om de doos Kleenex tissues heen en gaat meerdere keren mee.
http://mijnkleenex.nl/je-eigen-tissuebo ... 505918a791
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Leuk dat je hebt meegedaan aan de Kleenex actie. Binnen ongeveer 10 werkdagen wordt je tissueboxcover geleverd. We hopen dat de box een mooi plekje bij jou op tafel krijgt.
Mocht je de tissueboxcover die je net hebt gemaakt nog een keer willen bestellen, klik dan hier.
Wil je kans maken op de cadeaubon van €250,-? Stuur dan een foto in van een leuk Kleenex moment. Klik hier om mee te doen.
Groeten,
Het Kleenex Team
Mocht je de tissueboxcover die je net hebt gemaakt nog een keer willen bestellen, klik dan hier.
Wil je kans maken op de cadeaubon van €250,-? Stuur dan een foto in van een leuk Kleenex moment. Klik hier om mee te doen.
Groeten,
Het Kleenex Team
Laatst gewijzigd door Gitje op ma 09 feb 2015, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Bedankt voor het plaatsen hier van is altijd makkelijk
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Bedankt, altijd weer fijn om te krijgen.
Bedankt voor deze leuke link!!
Superleuk aangevraagd uiteraard en een foto geplaatst van mijn kleinkind nog in de buik van mijn dochter
ik vind het de mooiste foto natuurlijk
het is die ene die lijkt een beetje op ET .... Maar niet zeggen dat ik dat gezegt heb grinnik dan krijg ik op me donder van mijn dochter 

Dank je voor deze leuke tip!
Leuk, bedankt voor het plaatsen!