Scoupy weer een nieuwe cahbackparade vanaf 31 Augustus.
-
Re: Scoupy weer een nieuwe cahbackparade vanaf 31 Augustus.
Alles kunnen halen, ik had de laatste fles Orangina en de pakjes van Sultana met een goede datum lagen achterin..... Ik ben weer blij met deze actie!
Ik heb zelf na lang zoeken alles kunnen krijgen. Zelf merkte ik dat de soep (en het merk) voor veel winkeliers onbekend was en dat ze het niet hadden of niet wisten te vinden in hun systeem en/of in de schappen.
Een medewerker van AH vertelde dat de Orangina nog maar beperkt leverbaar is (sommige varianten zelfs niet meer). Dan is het dus maar geluk hebben als er nog iets in de rekken staat...
Een medewerker van AH vertelde dat de Orangina nog maar beperkt leverbaar is (sommige varianten zelfs niet meer). Dan is het dus maar geluk hebben als er nog iets in de rekken staat...
Maandag was ik mijn AH. Toen was de Orangina op.egni schreef:Ik heb zelf na lang zoeken alles kunnen krijgen. Zelf merkte ik dat de soep (en het merk) voor veel winkeliers onbekend was en dat ze het niet hadden of niet wisten te vinden in hun systeem en/of in de schappen.
Vandaag stond het hele schap weer vol met keuze uit regular en zero.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 12 times
Gisteren geld van de Quinoa soep al binnen
Nog bedankt voor deze tip " Manthan ".
Nog bedankt voor deze tip " Manthan ".
Hoe vonden jullie die Skyr ? Vond het niet te eten...
Stevige substantie, maar bij de variant 'Naturel' moet je er wel iets zoetigs doorheen mengen, lijkt mij.
Ik heb overigens zojuist Arla gevraagd, via e-mail, waarom deze actie alléén geldig is op Arla Skyr naturel, en de andere smaakvarianten zijn uitgesloten.
Ik heb overigens zojuist Arla gevraagd, via e-mail, waarom deze actie alléén geldig is op Arla Skyr naturel, en de andere smaakvarianten zijn uitgesloten.
Ja,denk iets van honing of zo...naturel wast zuur !!Shiven schreef:Stevige substantie, maar bij de variant 'Naturel' moet je er wel iets zoetigs doorheen mengen, lijkt mij.
Een soort Griekse yoghurt, naturel is de smaak neutraal, wat honig, muesli, zoetstof, of wat siroop erdoor, en dan heb je een prima dessert.
Scoupy is ook om te proberen, de arla karnemelk was prima, waren wij een beetje vergeten, en kopen we het weer regelmatig.
Verandering van spijs doet eten.
Scoupy is ook om te proberen, de arla karnemelk was prima, waren wij een beetje vergeten, en kopen we het weer regelmatig.
pcenter schreef:Een soort Griekse yoghurt, naturel is de smaak neutraal, wat honig, muesli, zoetstof, of wat siroop erdoor, en dan heb je een prima dessert.
Ik weet dat Scoupy is om te proberen,heb daar ook geen kritiek op geleverd,en dat naturel neutraal van smaak is,is óók duidelijk