Nope, die aanbieding gaat morgen pas in. Bij AH lopen de aanbiedingen van Maandag tm zondag.
Bij andere winkels veelal van Zondag tm zaterdag.
Edit: online staat nu omdat alle winkels gesloten zijn, de huidige aanbiedingen al aangegeven. De aanbiedingen lopen online denk ik dan tot zondag 18.00u ? Want dan sluiten de reguliere winkels.
Dit vermoeden had ik idd ook.
enweereentje schreef:
Raymond1985 schreef:
Evelien2609 schreef:
Dit snap ik even niet. Ik wist niet dat het 1 + 1 gratis was op de silan. Zag ik in de winkel pas. Dan ben je toch gek als je 1 laat staan en maar 1 mee neemt? Als het 2 + 1 gratis was was het een ander verhaal. Zo raar was mijn vraag aan de kassa volgens mij niet. Ik had het zo nog nooit eerder gedaan met een 1 + 1 gratis actie. En dacht dat de caissière het wel zou snappen, maar gezien hoe ze achter de kassa werkte, was het volgens mij een redelijk nieuwe caissière. En toen ik het silan topic gisteren bekeek zag ik in de reacties dat er nog een silan actie was met 2 euro retour van de jumbo. Dit wasmiddel en wasverzachter (van silan, lenor, persil, ariel etc) is al duur genoeg en kopen we anders nooit, tenzij het met zo'n actie is. Dan is het toch mooi als je nog een fles erbij krijgt? Als je je geld terug krijgt voor 1 fles maar de winkel een actie heeft van 1 + 1 gratis, laat je dan 1 fles staan? Ik denk dat (bijna) niemand dat doet. Ik weet voor de volgende keer dat ik 1 moet pakken en bij de service balie aan moet geven dat ik gebruik wil maken van de 1 + 1 actie en 1 vergeten ben.
Het gaat er om dat je van scoupy mee mag doen met 1+1 acties, alleen dat je dan niet alles vergoedy krijgt. Je kunt dus meedoen aan gecombineerde acties zoals in de voorwaarden staat. Wat jij wil doen is daar misbruik van maken door scoupy voor de gek te houden en deze voorwaarden van scoupy te negeren. Zodat je toch de volledige vergoeding krijgt en nog een gratis fles. Dat het hier om een winkelactie gaat maakt niks uit want ook dat neemt scoupy mee in zijn voorwaarden.
Ik vind het nogal onduidelijk eigenlijk. Bij die aanbieding van scoupy staat niet vermeld, dat bij gecombineerde acties andere uitbetalingen gelden namelijk. Althans, zo lees ik het niet bij de persil aanbieding.
Ik zou denken: het is de winkelier die de 2e fles er gratis bij geeft en daar staat Scoupy dan los van. Bij andere scoupy heb ik wel dergelijke bedingen gezien volgens mij?
Ik vind het idd ook erg jammer dat als je aan zoiets mee doet met dat je het volledige bedrag of een deel terug krijgt, en je toevallig bij de winkel 1 + 1 gratis hebt dat je meteen de helft maar terug krijgt van betaalde bedrag over 1 artikel. De winkel geeft je toch een artikel erbij? Dat is toch hun reclame. Daar zou scoupy los van moeten staan. Heb je een aanbieding 2 + 1 gratis, oke dat je dan maar een deel terug krijg is logisch, want je koopt immers 1 extra en de actie van scoupy is maar voor 1 product. Dan is het toch ook logisch dat mensen zoiets gaan proberen om wel het hele bedrag terug te krijgen? Scoupy zou bij de regel van 1 + 1 af moeten schaffen dat je dan maar de helft terug krijgt! De winkel geeft je een extra product, scoupy niet. De winkel krijgt dus het volledige bedrag wat je betaald hebt voor 1 product (waar je dus 1 product gratis bij krijgt) maar in plaats dat jij het hele bedrag terug krijgt, krijg je maar de helft terug omdat de winkel je er een gratis product bij doet. Dat is toch eigenlijk belachelijk?
Vroeger had Scoupy de regel 1 van Scoupy 1 van de winkel bij 1+1 gratis. Nu niet meer dus dat werd denk ik te duur oid. Scoupy organiseert samen met de producten de acties en dan kunnen wij veel eisen, maar zij bepalen de regels. Ik ben blij met alles wat ik zn goedkoper kan krijgen via Scoupy zn icm actie (waarbij natuurlijk sommige acties interessanter zijn dan andere).
Raymond1985 schreef:Wat ik even niet begrijp is dat je het product al voor zo weinig geld kan halen en dat er dan nog zoveel mogelijk moeite wordt gedaan om het nóg goedkoper te maken of zelf nog wat extra gratis te krijgen. Ik begrijp wel dat de cassiere er raar van opkeek.
Dit snap ik even niet. Ik wist niet dat het 1 + 1 gratis was op de silan. Zag ik in de winkel pas. Dan ben je toch gek als je 1 laat staan en maar 1 mee neemt? Als het 2 + 1 gratis was was het een ander verhaal. Zo raar was mijn vraag aan de kassa volgens mij niet. Ik had het zo nog nooit eerder gedaan met een 1 + 1 gratis actie. En dacht dat de caissière het wel zou snappen, maar gezien hoe ze achter de kassa werkte, was het volgens mij een redelijk nieuwe caissière. En toen ik het silan topic gisteren bekeek zag ik in de reacties dat er nog een silan actie was met 2 euro retour van de jumbo. Dit wasmiddel en wasverzachter (van silan, lenor, persil, ariel etc) is al duur genoeg en kopen we anders nooit, tenzij het met zo'n actie is. Dan is het toch mooi als je nog een fles erbij krijgt? Als je je geld terug krijgt voor 1 fles maar de winkel een actie heeft van 1 + 1 gratis, laat je dan 1 fles staan? Ik denk dat (bijna) niemand dat doet. Ik weet voor de volgende keer dat ik 1 moet pakken en bij de service balie aan moet geven dat ik gebruik wil maken van de 1 + 1 actie en 1 vergeten ben.
Het gaat er om dat je van scoupy mee mag doen met 1+1 acties, alleen dat je dan niet alles vergoedy krijgt. Je kunt dus meedoen aan gecombineerde acties zoals in de voorwaarden staat. Wat jij wil doen is daar misbruik van maken door scoupy voor de gek te houden en deze voorwaarden van scoupy te negeren. Zodat je toch de volledige vergoeding krijgt en nog een gratis fles. Dat het hier om een winkelactie gaat maakt niks uit want ook dat neemt scoupy mee in zijn voorwaarden.
Mag Scoupy dan wel duidelijker in zijn. Je verwacht een aanbieding dat je er eentje van Scoupy volledig via hen vergoed krijgt. Als AH die tweede gratis geeft, is dat -neem ik aan- voor kosten van AH. Als Persil die 2e gratis geeft, zou het overal wel een aanbieding zjin bij elke supermarkt. In de actie van Scoupy wordt ook niet gerept over verrekeningen, zoals k dat bij andere scoupy's volgens mij wel eens gezien heb. Ook niet duidelijk. Daarbij, die 2e gratis krijg je enkel van AH als je je bonuskaart gebruikt. Lijkt me dat AH dus die 2e gratis levert, als je dr gelijktijdig 2 koopt. Zonder bonuskaart = geen gratis 2e artikel immers. Bovendien, die scoupys zijn vaak meerdere weken geldig, een evt aanbieding niet.
Oplossing is eigenlijk simpel: afrekenen zonder bonuskaart bij AH, en evt bonuskorting terugvragen bij de AH servicebalie. Is daar geen discussie meer over met scuopy als er sprakeis van een actie van de winkelier. AH vergoed het 2e artikel aan jou, Scoupy maakt het eerste artikel gratis. Zit net op de grens, want alles klopt bij het indienen van je bon.
suriboy schreef:Nogmaals: je wordt niet benadeeld als je gaat voor de 1+1 actie.
Het voelt als genaaid worden maar dat is niet zo.
Ik vind van wel. Scoupy beloofd 100% of een bepaald bedrag retour. Je koopt toevallig in een winkel het product waarbij de winkel de actie 1 + 1 gratis heeft, maar je krijgt dan maar de helft van scoupy terug in plaats van het bedrag wat beloofd is. Dat de winkel een 1 + 1 gratis actie, staat los van scoupy. Dan moet scoupy zeggen niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. Als iemand een product bij de jumbo koopt krijgt die het volledige bedrag, maar koopt een ander hetzelfde bij de albert heijn die toevallig op dat moment een 1 + 1 gratis actie heeft voor dat product, dan krijgt diegene maar de heft terug. Ja diegene heeft een extra product, maar dat staat los van de actie van scoupy. Want dan kun je net zo goed het niet in de aanbieding kopen. Want in plaats van dat je 2 voor de prijs van 1 hebt, betaal je nu wel voor het 2e product wat je dus hebt gekregen.
Nogmaals gevoelsmatig komt het over als genaaid worden. Echter, dit is niet zo; je hebt het tweede product gekregen voor een 'gereduceerde' prijs.
Om 'optimaal' gebruik te kunnen maken van de Scoupy actie dan is het verstandig om het product zonder aanbieding te kopen en te declareren i.e. volle pond betalen. De brutalen hebben de halve wereld en gaan vervolgens bij de servicebalie van de AH en doen hun verhaal en krijgen alsnog de korting. De AH servicebalie vindt het allemaal geen probleem; ze zijn blij dat je zelfs terugkomt; ze zien liever blije gezichten.
Dit is in mijn optiek geen fraude of vals spelen. Alles gaat legaal en je moet wel moeite doen voor een beetje korting.
Famke schreef:Vroeger had Scoupy de regel 1 van Scoupy 1 van de winkel bij 1+1 gratis. Nu niet meer dus dat werd denk ik te duur oid. Scoupy organiseert samen met de producten de acties en dan kunnen wij veel eisen, maar zij bepalen de regels. Ik ben blij met alles wat ik zn goedkoper kan krijgen via Scoupy zn icm actie (waarbij natuurlijk sommige acties interessanter zijn dan andere).
Dit veranderde toen Scoupy door Sanoma werd overgenomen, het werd toen veel commerciëler.
Famke schreef:Vroeger had Scoupy de regel 1 van Scoupy 1 van de winkel bij 1+1 gratis. Nu niet meer dus dat werd denk ik te duur oid. Scoupy organiseert samen met de producten de acties en dan kunnen wij veel eisen, maar zij bepalen de regels. Ik ben blij met alles wat ik zn goedkoper kan krijgen via Scoupy zn icm actie (waarbij natuurlijk sommige acties interessanter zijn dan andere).
Dit veranderde toen Scoupy door Sanoma werd overgenomen, het werd toen veel commerciëler.
En het is bekend wat het resultaat is als Sanoma zich met iets gaat bemoeien. Schoonvoorbeeld is tv-kanaal SBS6 en Nu.nl.
suriboy schreef:Nogmaals: je wordt niet benadeeld als je gaat voor de 1+1 actie.
Het voelt als genaaid worden maar dat is niet zo.
Ik vind van wel. Scoupy beloofd 100% of een bepaald bedrag retour. Je koopt toevallig in een winkel het product waarbij de winkel de actie 1 + 1 gratis heeft, maar je krijgt dan maar de helft van scoupy terug in plaats van het bedrag wat beloofd is. Dat de winkel een 1 + 1 gratis actie, staat los van scoupy. Dan moet scoupy zeggen niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. Als iemand een product bij de jumbo koopt krijgt die het volledige bedrag, maar koopt een ander hetzelfde bij de albert heijn die toevallig op dat moment een 1 + 1 gratis actie heeft voor dat product, dan krijgt diegene maar de heft terug. Ja diegene heeft een extra product, maar dat staat los van de actie van scoupy. Want dan kun je net zo goed het niet in de aanbieding kopen. Want in plaats van dat je 2 voor de prijs van 1 hebt, betaal je nu wel voor het 2e product wat je dus hebt gekregen.
Je bent niet verplicht het 2 e product bij AH ook mee te nemen. Als je er gewoon 1 neemt, krijg je ook gewoon je geld terug
vanochtend eea kunnen halen bij de Plus. Daar zijn de unstoppables in de aanbieding, dus 3 euro goedkoper. Dit staat ook keurig op de kassabon, Werd ook keurig minder overgemaakt door scoupy. Prima, zo betaal ik nog steeds 1 euro ervoor. Goed zo.
Ik ben heel blij met deze actie!