Lenor van €20,17 voor €3
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Lenor van €20,17 voor €3
En weer goedkoop wasmiddel! Probeer lenor wasmiddel, wasverzachter en geurbooster voor maar € 1,00
1. Koop maximaal 3 lenor artikelen (1x wasmiddel, 1x wasverzachter en 1x geurbooster) en bewaar de kassabon
2. Ga naar probeerlenor.nl en vul je gegevens in
3. Krijg binnen 48 uur het verschil op je rekening gestort
Op = op
Normale prijs bij AH:
- Wasmiddel €6,49
- Wasverzachter €2,99-€6,19
- Geurbooster €7,49
In totaal dus maximaal voor €20,17 aan wasmiddelen voor maar €3
http://www.probeerlenor.nl/
1. Koop maximaal 3 lenor artikelen (1x wasmiddel, 1x wasverzachter en 1x geurbooster) en bewaar de kassabon
2. Ga naar probeerlenor.nl en vul je gegevens in
3. Krijg binnen 48 uur het verschil op je rekening gestort
Op = op
Normale prijs bij AH:
- Wasmiddel €6,49
- Wasverzachter €2,99-€6,19
- Geurbooster €7,49
In totaal dus maximaal voor €20,17 aan wasmiddelen voor maar €3
http://www.probeerlenor.nl/
Re: Lenor van €20,17 voor €3
Bedankt Iris!
Hierbij alvast deze opmerking voordat de vraag gesteld wordt.
- Mocht je met de vorige Lenor-actie(s) mee hebben gedaan, dan mag je ook meedoen met deze actie. Natuurlijk dien je het actieproduct opnieuw te kopen.
Hierbij alvast deze opmerking voordat de vraag gesteld wordt.

- Mocht je met de vorige Lenor-actie(s) mee hebben gedaan, dan mag je ook meedoen met deze actie. Natuurlijk dien je het actieproduct opnieuw te kopen.
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. 

Heb na deze actie ook wel een voorraad om 3jaar lang te wassen denk ik 

Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. 

Weer een mooie actie waar ik blij van word
.
Maar wat ik me nu al die tijd afvraag sinds ik hier op het forum zit, Hoe weten jullie al deze acties? Ik kom in de winkels nooit iets tegen waarop staat dat je het gratis of bijna gratis mag proberen

Maar wat ik me nu al die tijd afvraag sinds ik hier op het forum zit, Hoe weten jullie al deze acties? Ik kom in de winkels nooit iets tegen waarop staat dat je het gratis of bijna gratis mag proberen

R.W. schreef:Weer een mooie actie waar ik blij van word.

Leuke actie maar ik denk dat ik eerst mijn gratis voorraad maar weg ga werken..
Blijkbaar verkoopt dit merk erg slecht omdat er zoveel acties zijn en vecht het merk om haar plekje in de AH schappen te behouden.
Blijkbaar verkoopt dit merk erg slecht omdat er zoveel acties zijn en vecht het merk om haar plekje in de AH schappen te behouden.
Verleidelijk, maar ik was al tot 2025 gratis in mijn uppie... Of de inhoud van de flessen moet spontaan eerder verdampt zijn. Zit er eigenlijk een houdbaarheidsdatum op wasmiddelen?
Als je wasmiddel langer bewaard, merk je wel dat de structuur veranderd en de geur.Deezers schreef:Verleidelijk, maar ik was al tot 2025 gratis in mijn uppie... Of de inhoud van de flessen moet spontaan eerder verdampt zijn. Zit er eigenlijk een houdbaarheidsdatum op wasmiddelen?
Vloeibaar heeft het dacht ik op de dop of fles staan.
Poeder kan gaan samen klonteren of hard worden.
Dat denk ik ook. De Lenor wasmiddel ruikt heel erg lekker, maar ik vind het wel duur.Meriam schreef:Leuke actie maar ik denk dat ik eerst mijn gratis voorraad maar weg ga werken..