GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Heeft iemand de voorwaarden? Ik heb wel een foto gemaakt van de bon, maar de voorwaarden waren niet echt goed zichtbaar..
En helaas tot nu toe nog geen bedrag teruggekregen.
En helaas tot nu toe nog geen bedrag teruggekregen.
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Heb 1,15 terug ontvangen van twee dozen Kleenexxen 2,24 betaald. Heb contact met ze opgenomen en ze gaan het uitzoeken.
Naar welk mailadres heb je gemaild? Zowel ik als mijn moeder hebben ook maar 1,15 teruggekregen, terwijl we een duobox hebben gekocht.
Hier dezelfde situatie als mariette.
Ik ga even googelen voor een emailadres.
ik zou ook graag willen weten naar waar ik moet mailen.
ook maar 1,15 terug gekregen en een duopak gekocht.
ook maar 1,15 terug gekregen en een duopak gekocht.
Meriam schreef:Hier dezelfde situatie als mariette.
Kan het mailadres helaas nergens vinden
-
hier vandaag ook t geld terug ontvangen, had ze gekocht voor 0,99 bij de Nettorama en heb 1,69 ervoor terug gekregen
Navragen kan misschien ook via contactformulier:
https://mijnkleenex.nl/contact/?id=9a99 ... 505918a791
https://mijnkleenex.nl/contact/?id=9a99 ... 505918a791
Ik heb ook slechts 1,15 retour, 2,09 betaald voor de 2-pack. En echt, geen enkele actie van desk services is ooit normaal uitbetaald bij mij. Ik heb maar meteen contactformulier van kleenex ingevuld, maar verzenden lukt niet wegens site overbelast.
Ik heb ook slechts het bedrag van een enkele box terug gekregen.
Niet te geloven, zo moeilijk is het toch niet om het juiste bedrag uit te keren. Misschien moeten ze het voortaan digitaal gaan doen.
Niet te geloven, zo moeilijk is het toch niet om het juiste bedrag uit te keren. Misschien moeten ze het voortaan digitaal gaan doen.