Treetz: acties 2022

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Pleuntje
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Treetz: acties 2022

Bericht door Pleuntje »

Slim bekeken van de kaas.
Dit werkt idd.
Bedankt👍
Klikkie
Been thanked: 4 times

Bericht door Klikkie »

Helaas ik kan al tijden niet meedoen. Met geen enkele actie! De homepage van Treetz in de app zie ik niet. Er staat alleen erreur inattendue. Van alles geprobeerd van de app van mijn mobiel en er weer opzetten, van Treetz contacten, op Facebook reageren. Als dit zo moet, hoeft het van mij niet meer!
Famke
Has thanked: 24 times
Been thanked: 27 times

Bericht door Famke »

Klikkie schreef: zo 16 okt 2022, 13:01 Helaas ik kan al tijden niet meedoen. Met geen enkele actie! De homepage van Treetz in de app zie ik niet. Er staat alleen erreur inattendue. Van alles geprobeerd van de app van mijn mobiel en er weer opzetten, van Treetz contacten, op Facebook reageren. Als dit zo moet, hoeft het van mij niet meer!
Bij Android is er nu de foutmelding die je geeft. Blijkbaar heeft apple versie nergens last van. Ik vind het ook behoorlijk zuur daar ik gek ben op kaas en zeker die ook nog eens in de aanbieding blijkbaar is.
Zeeuwsmeisje
Has thanked: 2 times

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Famke schreef: zo 16 okt 2022, 13:39
Klikkie schreef: zo 16 okt 2022, 13:01 Helaas ik kan al tijden niet meedoen. Met geen enkele actie! De homepage van Treetz in de app zie ik niet. Er staat alleen erreur inattendue. Van alles geprobeerd van de app van mijn mobiel en er weer opzetten, van Treetz contacten, op Facebook reageren. Als dit zo moet, hoeft het van mij niet meer!
Bij Android is er nu de foutmelding die je geeft. Blijkbaar heeft apple versie nergens last van. Ik vind het ook behoorlijk zuur daar ik gek ben op kaas en zeker die ook nog eens in de aanbieding blijkbaar is.
Dat snap ik. Vervelend dat het nu weekend is, dan werken ze volgens mij niet. Hopelijk is het snel opgelost.
Overigens heb ik als iPhone bezitter ook eens last gehad van die foutmelding (erreur inattendue), maar toen had volgens mij iedereen er last van (iPhone en Android). Dat is wel alweer een tijdje terug.
greetje11
Has thanked: 52 times
Been thanked: 15 times

Bericht door greetje11 »

Zeeuwsmeisje schreef: zo 16 okt 2022, 16:33
Famke schreef: zo 16 okt 2022, 13:39
Dat snap ik. Vervelend dat het nu weekend is, dan werken ze volgens mij niet. Hopelijk is het snel opgelost.
Overigens heb ik als iPhone bezitter ook eens last gehad van die foutmelding (erreur inattendue), maar toen had volgens mij iedereen er last van (iPhone en Android). Dat is wel alweer een tijdje terug.
7 weken geleden dezelfde foutmelding en inderdaad weekend, ze reageren nergens op.
Miranda
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Miranda »

Hier net zo!
Madelon

Bericht door Madelon »

Iemand al iets van Treetz gehoord naar aanleiding van de site die nog steeds erreur geeft . Ik nog geen reactie op het contactformulier.
Batjaa

Bericht door Batjaa »

Madelon schreef: di 18 okt 2022, 11:31 Iemand al iets van Treetz gehoord naar aanleiding van de site die nog steeds erreur geeft . Ik nog geen reactie op het contactformulier.
Helemaal niks! Al paar keer een bericht gestuurd maar nul, nada, noppes.....
Miranda
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Miranda »

Madelon schreef: di 18 okt 2022, 11:31 Iemand al iets van Treetz gehoord naar aanleiding van de site die nog steeds erreur geeft . Ik nog geen reactie op het contactformulier.
Geen enkele reactie en duurt al erg lang zo onderhand!?
greetje11
Has thanked: 52 times
Been thanked: 15 times

Bericht door greetje11 »

Erg he, ik denk dat het studenten zijn die dat beheren en nu herfstvakantie houden, of ze zijn weer gehackt!
Via instagram en mail en Facebook en zelfs in de appstore bericht achter gelaten.
Niets, nada.
Plaats reactie