Scoupy - Speciaal voor jou - Pepsi MAX 25 of 33 cl blik: van €0,49 - €0,59* voor €0,-

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
suriboy

Scoupy - Speciaal voor jou - Pepsi MAX 25 of 33 cl blik: van €0,49 - €0,59* voor €0,-

Bericht door suriboy »

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één blikje Pepsi MAX cola 25 of 33 cl.

Challenge your taste! Probeer nu Pepsi MAX en laat je verrassen door de heerlijke smaak van deze suikervrije cola. Pepsi MAX is ook verkrijgbaar in 1 van de unieke smaken zoals Cherry, Lemon of Ginger. Wat is jouw favoriet? Pepsi MAX, MAXIMUM TASTE, Zero Sugar.

https://scoupy.com/nl/geld-terug/pepsi/ ... t=cashback
feedbacknl

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - Pepsi MAX 25 of 33 cl blik: van €0,49 - €0,59* voor €0,-

Bericht door feedbacknl »

ik heb de jackpot: een hele liter fles gewoon... moet er wel 50 cent voor betalen: teveel moeite

zal ik mij persoonlijke bonus voordelen van AH ook delen elke week? kan iedereen kijken of hij/zij ze ook heeft
Miranda
Has thanked: 9 times
Been thanked: 4 times

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - Pepsi MAX 25 of 33 cl blik: van €0,49 - €0,59* voor €0,-

Bericht door Miranda »

feedbacknl schreef: ma 08 mar 2021, 11:34 ik heb de jackpot: een hele liter fles gewoon... moet er wel 50 cent voor betalen: teveel moeite

zal ik mij persoonlijke bonus voordelen van AH ook delen elke week? kan iedereen kijken of hij/zij ze ook heeft
Ik heb ook de literfles voor 50 cent. Dit is dus weer een andere actie.

Moeten we onze actie nu apart erbij zetten. ;)
feedbacknl

Miranda schreef: di 09 mar 2021, 09:30 Ik heb ook de literfles voor 50 cent. Dit is dus weer een andere actie.

haha geweldige reactie: je eigenlijk wel. ik heb elke week 10 persoonlijke AH voordelen (waarvan 90% niet boeiend)... als jij die van jou nou allemaal los plaatst en ik: hebben we dat te doen whahahhaha sorry hoor. ben voor ALLES HELEMAAL gratis voor IEDEREEN voor een HELEBOEL.
ikka
Has thanked: 5 times

Bericht door ikka »

feedbacknl schreef: wo 10 mar 2021, 09:50
Miranda schreef: di 09 mar 2021, 09:30 Ik heb ook de literfles voor 50 cent. Dit is dus weer een andere actie.

haha geweldige reactie: je eigenlijk wel. ik heb elke week 10 persoonlijke AH voordelen (waarvan 90% niet boeiend)... als jij die van jou nou allemaal los plaatst en ik: hebben we dat te doen whahahhaha sorry hoor. ben voor ALLES HELEMAAL gratis voor IEDEREEN voor een HELEBOEL.
Je kunt doordat men de link plaatst, het merk bij je favorieten zetten. De kans is dan groot dat je zelf later ook kan deelnemen.
Ook ben je erop alert dat deze in je account geplaatst is of gaat worden. Dus daarom: plaats gewoon je persoonlijke coupons van Scoupy.
Miranda
Has thanked: 9 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

ikka schreef: wo 10 mar 2021, 22:32
feedbacknl schreef: wo 10 mar 2021, 09:50

Je kunt doordat men de link plaatst, het merk bij je favorieten zetten. De kans is dan groot dat je zelf later ook kan deelnemen.
Ook ben je erop alert dat deze in je account geplaatst is of gaat worden. Dus daarom: plaats gewoon je persoonlijke coupons van Scoupy.
Het lijkt er alleen op dat het niets te maken heeft met het wel of niet in je favorieten hebben van een merk. Integendeel! Als ik hier een speciaal voor jou zie die ik zelf niet heb maar wel graag wou dan staat het merk altijd al wel in m’n favorieten. Echter ik krijg zelf een speciaal voor jouw van een merk die ik nog niet in m’n favorieten had. Misschien werkt het dus eerder andersom. Ik had de 5th season fruit snoepjes nooit van gehoord nergens gevonden stond ook zeker niet in m’n favorieten. Dat is puur toeval volgens mij als je het dan krijgt.
feedbacknl

ikka schreef: wo 10 mar 2021, 22:32 Je kunt doordat men de link plaatst, het merk bij je favorieten zetten. De kans is dan groot dat je zelf later ook kan deelnemen.
Niet waar! Heb geen huisdieren, maar blijf maar gratis dingen krijgen voor hond en kat, staan niet in me favorieten. Misschien kan ik Apen in me favorieten zetten? dan krijg ik vast GRATIS bananen hahahaha :lol: :lol: :lol:

Als we toch een debat starten: wat is boeiend? -> voor mij direct meenemen, zonder gedoe, om te testen met min. 50% korting ;). Met gedoe, dan wil je het helemaal gratis.

Ps: het is al overduidelijk dat dit forum van scoupy is ;), toch...
Plaats reactie