We gaan van 31 mei tot en met 3 juli een scheerapparaat testen én de bijbehorende app. Ken jij iemand die het jou zou vinden om dit product te testen en actief mee te denken met de opdrachtgever over de ontwikkeling van de app?
We zijn op zoek naar mannen die zich meerdere keren per week scheren in de leeftijd 20-50 jaar.
Heb jij een leuke broer, vriend, collega, partner of buurman die aan dit onderzoek mee wil doen? Stuur dan de link onderaan dit bericht (in het kader) door en dan nemen wij contact op.
Wanneer de persoon die jij aandraagt wordt ingepland voor het onderzoek ontvang jij een Bol.com bon van 10 euro als dank voor jouw hulp.
Test een scheerapparaat en denk mee over de bijbehorende app!
Vergoeding
Binnen twee weken na afloop van het onderzoek wordt de vergoeding van €150,- naar je overgemaakt.
Datum en locatie
Testperiode: 31 mei - 2 juli, je test het product en de app thuis en vult vragenlijsten in. Er worden tijdens de testperiode een aantal korte (30 min) gesprekken gepland via videobellen.
Type en duur
Thuis een product testen, vragenlijsten invullen en een aantal gesprekken via videobellen
Wil jij meedoen aan dit onderzoek?
Dan zijn de volgende gegevens nodig
Naam, E-mailadres,Telefoonnummer,Woonplaats en Leeftijd
Stuur me dan een PB dan geef ik je op.
Test een scheerapparaat en denk mee over de bijbehorende app!
- UtrechtseBert
Re: Test een scheerapparaat en denk mee over de bijbehorende app!
Ik heb je een pb gestuurd. Ikzelf ben te oud, maar ik denk dat mijn zoon wel geïnteresseerd is.
Bert
Bert
-