Scoupy+

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
CouponOma
Has thanked: 1 time

Scoupy+

Bericht door CouponOma »

Vraagje:
Wat vinden jullie van Scoupy+ ?
- automatisch cashbacks of spaarzegels
- bankrekening koppelen
- checken 4x per dag je bankrekening
Is dit verstandig en veilig?
Mariam

Re: Scoupy+

Bericht door Mariam »

Wat is Scoupy+??
MarianneC

Bericht door MarianneC »

Buiten het feit of het wel of niet veilig is, ze monitoren op deze manier je uitgaven ...
petra11
Been thanked: 16 times

Bericht door petra11 »

ik heb nog niks gelezen van Scoupy+,
maar bankrekening koppelen, 4x per dag bankrekening bekijken?

met mijn bankrekening hebben ze niks te maken!
anja61
Been thanked: 1 time

Bericht door anja61 »

• Koppel je rekening met je Scoupy-account
• Shop bij aangesloten winkels
• Betaal met je gekoppelde rekening via bankpas of mobiel
• Scan je kassabonnen voor nóg meer cashback!

Hoe zit het met mijn privacy?
Het koppelen van je rekening klinkt best spannend, dat snappen we. Maar jouw privacy en de bescherming van jouw gegevens staan bij ons voorop. Daarom beloven we je dit:

1. Jouw persoonlijke data wordt nooit gedeeld
Sinds de oprichting van Scoupy gaan wij op een veilige en vertrouwelijke manier om met jouw data. Van toen tot nu is er veel veranderd en inmiddels doen meer dan 2 miljoen consumenten mee met Scoupy. Eén ding is nooit veranderd: en dat is het delen van jouw persoonlijke data met derden. Dat doen we niet. Toen niet en nog steeds niet.

2. De koppeling is veilig en versleuteld
Koppelen is makkelijk en kan met een druk op de knop. De koppeling tussen je rekening en Scoupy is beveiligd met een versleutelde verbinding. Wij kunnen alleen jouw transacties inzien. Onze partner Tink verzorgt de technische koppeling tussen jouw bank en het Scoupy-platform. Zij halen de transacties op, koppelen deze aan ons terug en wij schrijven hierna de spaarzegels bij op jouw rekening.
Vita
Has thanked: 17 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Vita »

Ik vind het nogal wat voor maar een klein beetje korting of een paar spaarzegels.
Ik heb er destijds ook naar gekeken, maar ik ga het niet doen.
koekje
Been thanked: 1 time

Bericht door koekje »

anja61 schreef: wo 09 mar 2022, 13:07 • Koppel je rekening met je Scoupy-account
• Shop bij aangesloten winkels
• Betaal met je gekoppelde rekening via bankpas of mobiel
• Scan je kassabonnen voor nóg meer cashback!

Hoe zit het met mijn privacy?
Het koppelen van je rekening klinkt best spannend, dat snappen we. Maar jouw privacy en de bescherming van jouw gegevens staan bij ons voorop. Daarom beloven we je dit:

1. Jouw persoonlijke data wordt nooit gedeeld
Sinds de oprichting van Scoupy gaan wij op een veilige en vertrouwelijke manier om met jouw data. Van toen tot nu is er veel veranderd en inmiddels doen meer dan 2 miljoen consumenten mee met Scoupy. Eén ding is nooit veranderd: en dat is het delen van jouw persoonlijke data met derden. Dat doen we niet. Toen niet en nog steeds niet.

2. De koppeling is veilig en versleuteld
Koppelen is makkelijk en kan met een druk op de knop. De koppeling tussen je rekening en Scoupy is beveiligd met een versleutelde verbinding. Wij kunnen alleen jouw transacties inzien. Onze partner Tink verzorgt de technische koppeling tussen jouw bank en het Scoupy-platform. Zij halen de transacties op, koppelen deze aan ons terug en wij schrijven hierna de spaarzegels bij op jouw rekening.

1 Jouw persoonlijke data wordt nooit gedeeld :?: :?:
Als ze de info niet met niemand delen dan hebben ze er toch ook niets aan. Als ze dan willen weten wat er verkocht wordt kunnen ze beter bij de supermarkt uitdraai van kassabonnen opvragen :D

2. De koppeling is veilig en versleuteld :?: :?:
Was Scoupy laatst niet gehacked? Wat is er nog veilig en versleuteld tegenwoordig??
pctje

Bericht door pctje »

Ik zou dit nooit vertrouwen. Hoe "goed" ze ook met je privacy zeggen om te gaan. Ze kunnen werkelijk elke transactie van je bekijken. Dood eng. En dat voor paar duppies korting.

No go.
Jacky's
Has thanked: 13 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Jacky's »

pctje schreef: vr 11 mar 2022, 21:43 Ik zou dit nooit vertrouwen. Hoe "goed" ze ook met je privacy zeggen om te gaan. Ze kunnen werkelijk elke transactie van je bekijken. Dood eng. En dat voor paar duppies korting.

No go.
Yes, no go voor mij. Ze willen dat verzamelen, voor mij is dit de limiet.
K'tje
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Bericht door K'tje »

Natuurlijk ga ik ze geen compleet inzicht geven in mijn uitgaven en bankzaken. Snap niet dat ze dat durven vragen. En ze hadden al een keer een datalek, dan gaan ze niet alleen aan de haal met je emailgegevens, mar met de complete bankrekeninginhoud.
Plaats reactie