Kaartje2go € 5,- kortingsvoucher op kaarten plus verzendkosten in de spaarshop van Eurosparen
-
Kaartje2go € 5,- kortingsvoucher op kaarten plus verzendkosten in de spaarshop van Eurosparen
Als je een Eurosparen account hebt kan je voor 10,00 punten zonder bijbetalen een code krijgen voor € 5,00 korting op je kaarten.
Profiteer van 5 euro korting
Gefeliciteerd met jouw 5 euro korting via Eurosparen! Jouw persoonlijke actiecode is geldig voor één bestelling en op al onze kaarten. Je kunt dus een mooie verjaardagskaart of beterschapskaart sturen met korting, maar ook een pakketje uitnodigingen of kerstkaarten!
Profiteer van 5 euro korting
Gefeliciteerd met jouw 5 euro korting via Eurosparen! Jouw persoonlijke actiecode is geldig voor één bestelling en op al onze kaarten. Je kunt dus een mooie verjaardagskaart of beterschapskaart sturen met korting, maar ook een pakketje uitnodigingen of kerstkaarten!
- Zeeuwsmeisje
Re: Kaartje2go € 5,- kortingsvoucher op kaarten plus verzendkosten in de spaarshop van Eurosparen
Dank je wel voor de tip!
Heb meteen een voucher aangeschaft
Uit de voorwaarden:
Per Eurosparen account kun je één voucher aanschaffen.
Voucher is geldig tot eind 2023 op kaarten plus verzendkosten.
Heb meteen een voucher aangeschaft
Uit de voorwaarden:
Per Eurosparen account kun je één voucher aanschaffen.
Voucher is geldig tot eind 2023 op kaarten plus verzendkosten.
Laatst gewijzigd door Zeeuwsmeisje op za 15 okt 2022, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Kaartje2go € 5,- kortingsvoucher op kaarten plus verzendkosten in de spaarshop van Eurosparen
Deze voucher is in te wisselen tot 31-12-2023.
- Zeeuwsmeisje
Je hebt gelijk! Ik las automatisch 2022
Ik heb het gelijk even aangepast in mijn post hierboven. Dank!
Dankjewel voor de tip.
Moet ik dit zien als een soort geldtegoed dat je kan besteden op de site?
Moet ik dit zien als een soort geldtegoed dat je kan besteden op de site?
@ Egni: ik denk het wel.
Voorwaarden
De korting is van toepassing op alle kaarten.
Niet van toepassing op andere producten.
Op de € 5,00 kortingsvoucher geldt geen recht van retour.
De voucher is eenmalig te gebruiken, eventuele restwaarde vervalt.
De voucher is niet geldig in combinatie met andere codes, aanbiedingen.
De voucher kan niet worden ingewisseld tegen contanten.
Per Eurosparen klant kan er 1x per 12 maanden een voucher worden gekocht.
je kan dus 1 x een gratis kaart bestellen van maximaal 5 euro inclusief verzendkosten, of een duurdere en dan bijbetalen.
Die laatste zin van de voorwaarden lijkt mij overbodig omdat eurosparen eind van dit jaar stopt, dus volgend jaar kan je die voucher niet meer bestellen.
Voorwaarden
De korting is van toepassing op alle kaarten.
Niet van toepassing op andere producten.
Op de € 5,00 kortingsvoucher geldt geen recht van retour.
De voucher is eenmalig te gebruiken, eventuele restwaarde vervalt.
De voucher is niet geldig in combinatie met andere codes, aanbiedingen.
De voucher kan niet worden ingewisseld tegen contanten.
Per Eurosparen klant kan er 1x per 12 maanden een voucher worden gekocht.
je kan dus 1 x een gratis kaart bestellen van maximaal 5 euro inclusief verzendkosten, of een duurdere en dan bijbetalen.
Die laatste zin van de voorwaarden lijkt mij overbodig omdat eurosparen eind van dit jaar stopt, dus volgend jaar kan je die voucher niet meer bestellen.
Ook aangevraagd, kan de code niet in mijn account zetten, mogelijk moet je hem bij het afrekenen invoeren.
Man heeft ook een eurosparen account, maar ws kunnen we bij kaaartje2go maar 1 code inleveren. Daar hebben we maar 1 account.
Man heeft ook een eurosparen account, maar ws kunnen we bij kaaartje2go maar 1 code inleveren. Daar hebben we maar 1 account.
-
- Been thanked: 1 time
Heb ik meer dan 400 europunten op mijn acount staan en wil ik de code bestellen , is deze actie bij Eurosparen alweer uitverkocht.