Tikkie app Always 2x gratis en Verkade 1,50 euro terug
-
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 24 times
Tikkie app Always 2x gratis en Verkade 1,50 euro terug
In de app:
- Always Cotton Protection maandverband of inlegkruisje gratis - AH/Jumbo/ Etos/ Kruidvat/ Plus/Boni/Boon's Markt/ Coop/ Deen/ Dekamarkt/ Dirk/ Hoogvliet/ Jan Linders/ MCD / Nettorama/ Poiesz/ Spar/ Vomar
- Always Discreet verband/ inlegkruisje/ broekje gratis - enkel bij Kruidvat
- Verkade Wit crisp 1,50 euro gta - ah/ Jumbo excl. https://www.verkade.nl/tikkie/
- Always Cotton Protection maandverband of inlegkruisje gratis - AH/Jumbo/ Etos/ Kruidvat/ Plus/Boni/Boon's Markt/ Coop/ Deen/ Dekamarkt/ Dirk/ Hoogvliet/ Jan Linders/ MCD / Nettorama/ Poiesz/ Spar/ Vomar
- Always Discreet verband/ inlegkruisje/ broekje gratis - enkel bij Kruidvat
- Verkade Wit crisp 1,50 euro gta - ah/ Jumbo excl. https://www.verkade.nl/tikkie/
Re: Tikkie app Always 2x gratis en Verkade 1,50 euro terug
Bij Kruidvat zijn verschillende Always Discreet producten nu 2+2 gratis.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Is het een nieuwe actie? In de voorwaarden van de Always coton staat nl dat de actie al is ingegaan per 1/1/ 2023 en eindigt op 12/2/2023.
Aangezien het scannen van de bonnen DRAMA is... sla ik tikkie liever over. Maar dit is wel een fijne actie met 3 tienermeiden in huis
Let op de voorwaarden van de Always discreet..... in de periode 15/5 2023 t/m 28/5/2023 geldig als het bij kruidvat is gekocht (dit soort gekke uitzonderingen.... )
Aangezien het scannen van de bonnen DRAMA is... sla ik tikkie liever over. Maar dit is wel een fijne actie met 3 tienermeiden in huis
Let op de voorwaarden van de Always discreet..... in de periode 15/5 2023 t/m 28/5/2023 geldig als het bij kruidvat is gekocht (dit soort gekke uitzonderingen.... )
- Zeeuwsmeisje
Ja, dit is een nieuwe actie.
Ik heb gisteren (15 mei) always cotton maandverband gehaald (Etos), meteen via de app ingediend en dat ging in 1 keer goed.
-
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 24 times
Ja nieuwe acties. De voorwaarden moeten wel vaker bijgewerkt worden/ kloppen niet. Tikkie wijst voor aanpassen voorwaarden altijd naar de merken zelf, want die zouden zelf daar verantwoordelijk voor zijn.
- Lois
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
Tip: Bij Albert Heijn is de Always nu in de aanbieding (beide soorten) per 2.
Vanmiddag gekocht en beide goedgekeurd en op deze manier houd ik er geld aan over.
Vanmiddag gekocht en beide goedgekeurd en op deze manier houd ik er geld aan over.
Groetjes, Lois
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Het is je gelukt is om een exclusieve Kruidvat actie goedgekeurd te krijgen met een bon van de Albert Heijn? Dat zou wel weer bijzonder zijn.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Oh, ik geloof je ook wel hoor Doorgaans lees je alleen juist dat tikkie iets onterecht niet weet te herkennen.