50+ Beurs (OT) Tips gevraagd voor gratis toegang
-
50+ Beurs (OT) Tips gevraagd voor gratis toegang
Hallo,
Zijn er mensen die al een code hebben - en ook willen delen uiteraard - voor gratis toegang tot de 50+ beurs?
Ik heb zelf een code om er voor 7,50 naar toe te gaan, maar wie weet..........
Zijn er mensen die al een code hebben - en ook willen delen uiteraard - voor gratis toegang tot de 50+ beurs?
Ik heb zelf een code om er voor 7,50 naar toe te gaan, maar wie weet..........
Re: 50+ Beurs (OT) Tips gevraagd voor gratis toegang
Gratis 2 tickets voor 50PlusBeurs t.w.v. € 35,-
Gebruik de actiecode ERF22 om tijdelijk 2 gratis kaarten te bestellen voor de 50PlusBeurs.
Deze vindt plaats van 13 t/m 17 september in de Jaarbeurs Utrecht.
Met o.a.
• Erik Scherder
• Francis van Broekhuizen
• Steven Kazàn
• Ivo Niehe
• Karin Bloemen
• Janneke Wittekoek
• Mr. Frank Visser
• Helga van Leur
• Frits Spits
• Peter Römer
• George Baker
• Petra van Bremen & Helene van Santen
• Govert Schilling
Gebruik de actiecode ERF22 om tijdelijk 2 gratis kaarten te bestellen voor de 50PlusBeurs.
Deze vindt plaats van 13 t/m 17 september in de Jaarbeurs Utrecht.
Met o.a.
• Erik Scherder
• Francis van Broekhuizen
• Steven Kazàn
• Ivo Niehe
• Karin Bloemen
• Janneke Wittekoek
• Mr. Frank Visser
• Helga van Leur
• Frits Spits
• Peter Römer
• George Baker
• Petra van Bremen & Helene van Santen
• Govert Schilling
- Lois
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Helaas @nana dat gaat niet werken.
Deze actie was vorig jaar.
Dit jaar is de beurs van 12 t/m 16 september 2023
Jaarbeurs Utrecht
Deze actie was vorig jaar.
Dit jaar is de beurs van 12 t/m 16 september 2023
Jaarbeurs Utrecht
Groetjes, Lois
Ik heb ook niets meer kunnen vinden dan een Beursticket kopen voor € 7,50:
Als lezer van Plus Magazine bestelt u tickets voor de 50PlusBeurs voor slechts € 7,50 i.p.v. € 17,50.
Deze actie is geldig t/m 14 juli 2023, daarna is de prijs van een beursticket € 12,50.
BESTEL UW TICKET(S) VIA
WWW.50PLUSBEURS.NL/PM23
ACTIECODE: PM23
Als lezer van Plus Magazine bestelt u tickets voor de 50PlusBeurs voor slechts € 7,50 i.p.v. € 17,50.
Deze actie is geldig t/m 14 juli 2023, daarna is de prijs van een beursticket € 12,50.
BESTEL UW TICKET(S) VIA
WWW.50PLUSBEURS.NL/PM23
ACTIECODE: PM23
Ik kan via mijn abonnement op het blad Plus 2 gratis kaarten bestellen.
Wie kan ik hier blij mee maken?
Wie kan ik hier blij mee maken?
-
Ik vermoed inmiddels dat via deze link meerdere mensen gratis kaarten kunnen bestellen.
https://www.50plusbeurs.nl/tickets-bestellen/beurs/
Als de actiecode niet ingevuld staat, deze is: CADEAU23
Veel succes met proberen of het werkt.
Als de actiecode niet ingevuld staat, deze is: CADEAU23
Veel succes met proberen of het werkt.
-
Ik kreeg een mail, dat dit de laatste week si dat je de gratis kaarten kunt bestellen.
"Bestel uw tickets vóór 27 augustus via onderstaande button. Selecteer vervolgens 2 tickets voor de dag naar keuze. Let goed op! Staat de prijs nog niet op €0,00? Vul dan zelf de actiecode CADEAU23 in. We wensen u alvast veel plezier op de beurs!"
De beurs is van dinsdag 12 t/m zaterdag 16 september 2023 in de Jaarbeurs te Utrecht. Open van 10.00 tot 17.00 uur. Een uitgebreid programma vindt u op www.50plusbeurs.nl/programma. Én dit jaar hebben we een extra beurshal ten opzichte van vorig jaar. Dit betekent dus nog meer te zien en beleven! Zorg ervoor dat u zeker even langskomt bij het Plus Sprekerspodium. Wij verheugen ons op uw komst.
"Heeft u al kaarten voor de 50PlusBeurs besteld? Fantastisch! Bestel dan met uw eigen e-mailadres de gratis kaarten en geef ze als geschenk aan een vriend of familielid. Restitutie is helaas niet mogelijk."
"Bestel uw tickets vóór 27 augustus via onderstaande button. Selecteer vervolgens 2 tickets voor de dag naar keuze. Let goed op! Staat de prijs nog niet op €0,00? Vul dan zelf de actiecode CADEAU23 in. We wensen u alvast veel plezier op de beurs!"
De beurs is van dinsdag 12 t/m zaterdag 16 september 2023 in de Jaarbeurs te Utrecht. Open van 10.00 tot 17.00 uur. Een uitgebreid programma vindt u op www.50plusbeurs.nl/programma. Én dit jaar hebben we een extra beurshal ten opzichte van vorig jaar. Dit betekent dus nog meer te zien en beleven! Zorg ervoor dat u zeker even langskomt bij het Plus Sprekerspodium. Wij verheugen ons op uw komst.
"Heeft u al kaarten voor de 50PlusBeurs besteld? Fantastisch! Bestel dan met uw eigen e-mailadres de gratis kaarten en geef ze als geschenk aan een vriend of familielid. Restitutie is helaas niet mogelijk."