Shopbuddies nu ook Woolsocks Offtopic

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Buijsje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 7 times

Shopbuddies nu ook Woolsocks Offtopic

Bericht door Buijsje »

Weet niet of iemand Shopbuddies gebruikt, maar ik ben er net achter gekomen dat Shopbuddies nu ook Woolsocks is.
Je krijgt nu je tegoed ook in je Scoupy/Woolsocks account. Persoonlijk vind ik dit niet echt leuk. Nu komen ze steeds meer van je
te weten.
Estherp
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Shopbuddies

Bericht door Estherp »

Ik "hoor" nu voor het eerst van Shopbuddies, gelijk een gekeken en zij doen ook aan cashrefunds. Er staan andere dan in Scoupy maar ook dezelfde, mag je dan nog eeen keer meedoenvia Shopbuddies? Met 3 jonge dochters heb je nooit genoeg Always :). Als ik via Google "automatisch inlog pakt ie mijn scoupy (nu woolsocks) account.

Update: account aangemaakt en zit er precies hetzelfde uit als scoupy (nu woolsocks)
Raymond1985

Bericht door Raymond1985 »

Wat een waardeloze firma die Shopbuddies. Wacht nu al meer dan één jaar op cashback goedkeuringen van hotelovernachtingen die allang hebben plaatsgevonden. Klantenservice stuurt standaard berichten of reageert helemaal niet. Nu het onderdeel is geworden van Woolsocks, verklaard het een hoop. Voor mij geen Shopbuddies meer, geen Scoupy meer.
Buijsje

Bericht door Buijsje »

Ja heel vervelend dat het bij Scoupy in het account komt, heel onoverzichtelijk daardoor.
WIJ

Bericht door WIJ »

Spijtig, shopbuddies was een bruikbare cashbacksite, naast cashbackxl. Wij laten Onze laatste tegoeden zo spoedig mogelijk uitkeren en zullen vervolgens opdracht geven tot verwijdering van Onze account en alle bijbehorende gegevens, aangezien Wij noch met soupy noch met woolsucks zaken wensen te doen.
vak2012

Bericht door vak2012 »

Het tegoed zit nu in je scoupy app erbij.
zagbee
Been thanked: 2 times

Bericht door zagbee »

Estherp schreef: do 27 jun 2024, 07:05 Ik "hoor" nu voor het eerst van Shopbuddies, gelijk een gekeken en zij doen ook aan cashrefunds. Er staan andere dan in Scoupy maar ook dezelfde, mag je dan nog eeen keer meedoenvia Shopbuddies? Met 3 jonge dochters heb je nooit genoeg Always :). Als ik via Google "automatisch inlog pakt ie mijn scoupy (nu woolsocks) account.

Update: account aangemaakt en zit er precies hetzelfde uit als scoupy (nu woolsocks)
Werkt het om nog een keer meedoen met dezelfde producten via Shopbuddies?
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Shopbuddies nu ook Woolsocks Offtopic

Bericht door Miranda »

Huh wat raar bij mij idd ook als ik inlog.

Ik kan nu niet achterhalen welk saldo van shopbuddies was. Kan m’n aankopen ook nergens vinden waarover ik geld heb gekregen of nog moet krijgen. Want het duurde wel altijd eeeeeeeuwig voor je wat kreeg voor mij dus wel een reden om na uitbetaling shopbuddies uit te laten schrijven. Voegt niets meer toe nu.
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

zagbee schreef: vr 28 jun 2024, 11:53
Estherp schreef: do 27 jun 2024, 07:05 Ik "hoor" nu voor het eerst van Shopbuddies, gelijk een gekeken en zij doen ook aan cashrefunds. Er staan andere dan in Scoupy maar ook dezelfde, mag je dan nog eeen keer meedoenvia Shopbuddies? Met 3 jonge dochters heb je nooit genoeg Always :). Als ik via Google "automatisch inlog pakt ie mijn scoupy (nu woolsocks) account.

Werkt het om nog een keer meedoen met dezelfde producten via Shopbuddies?
Nee toch want als je inlogt zit je nu direct of je wil of niet in je eigen scoupy/woolsocks account.
Buijsje

Re: Shopbuddies nu ook Woolsocks Offtopic

Bericht door Buijsje »

Nu staat er ineens bij de betaling geen Woolsocks meer, maar Orangebuddies.
Dit bedrijf zit ook achter veel cashbacksites zoals cashbackkorting, ipay, gekkengoud, ladycashback, nucash.
Het wordt wel een beetje akelig als je bedenkt dat alles aan een bedrijf verbonden is.
Plaats reactie