https://docs.google.com/forms/d/1h3XTjc ... rm?c=0&w=1
Andrélon | TESTERS GEZOCHT!
Testers gezocht voor de Happy Hair Day shampoo ter ere van onze 75ste verjaardag! Wij hebben jullie reacties meegenomen voor de ontwikkeling van onze Happy Hair Day shampoo en zijn benieuwd wat jullie ervan vinden. Wil jij meehelpen en de shampoo zelf uitproberen? Vul dan hieronder je gegevens* en haartype in en wie weet kiezen we jou uit om de Happy Hair Day shampoo thuis te testen!
*Je gegevens worden uitsluitend gebruikt om onze nieuwe shampoo toe te sturen en worden nergens anders voor gebruikt.
Testers gezocht andrelon
- UtrechtseBert
Re: Testers gezocht andrelon
Er zijn steeds meer bedrijven die gebruik maken van Google om respondenten te werven, is dus heel normaal hoor.monique33 schreef:Ik heb het ingevuld, maar klopt het wel.... zo'n rare url waar je terecht komt; iets van google, in de adresregel staat geen Andrelon.
-
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 1 time
Re: Testers gezocht andrelon
Dank Utrechtse Bert.UtrechtseBert schreef:Er zijn steeds meer bedrijven die gebruik maken van Google om respondenten te werven, is dus heel normaal hoor.monique33 schreef:Ik heb het ingevuld, maar klopt het wel.... zo'n rare url waar je terecht komt; iets van google, in de adresregel staat geen Andrelon.
Ik had laatst begrepen dat je boven een link kan gaan 'hangen' en dat als er dan niet een 'normaal' adres link onderin op je pagina kwam te staan, het niet te vertrouwen is (was mail van de bank). Ben liever wat voorzichtig daar mee. Via een officiële site of zo naar die pagina vertrouw ik eerder, dan zo via een losse link. Ik kon hem ook nergens vinden.